آموزش سانترال پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

معرفی سانترال های پر ظرفیت

سانترال پر ظرفیت پاناسونیک

معرفی سانترال های پر ظرفیت – سانترال پر ظرفیت پاناسونیک : دستگاه های سانترال ظرفیت بالا تا ۱۱۲۰  پورت (با DXDP)  – دستگاه های سانترال پاناسونیک سری TDA و  سری  TDE و NS به صورت چند منظوره با داشتن انعطاف پذیری بالا برای افزایش خطوط شهری و داخلی با امکانات بلفعل و بلقوه ، بهترین گزینه برای مراکز بزرگ و متوسط میباشد. تنها ویژگی دستگاه های سانترال پاناسونیک سری   TDE و NS مبنی بر سازگاری کامل با محیط IP میباشد.

معرفی سانترال های پر ظرفیت

  • شبکه سازی چند مکانی جهت ارتباطات روان
  • سادگی نصب وکاهش هزینه های مکالمه از طریق ویژگی پروتکل اینترنتی VOIP
  • قابلیت سازگاری با خطوط پی آر آی (ISDN(BRI/PRI
  • سازگاری کامل با IP و شبکه سازی SIP در سری  TDE و NS
  • سهولت در برقراری ارتباط و برنامه ریزی آسان

سانترال پرظرفیتKX-TDA100D 

مرکز تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA100D یکی دیگر از تولیدات کمپانی پاناسونیک میباشد این دستگاه در اوایل سال ۲۰۱۳ به بازارهای جهانی عرضه شد و میتوان گفت که این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه های سانترال فرق آنچنانی را ندارد شرکت پاناسونیک برای سهولت در کار و جلب رضایت مشتریان خود اقدام به تولید این دستگاه کرد تمایز این سانترال با دیگر مراکز تفن سانترال این است که دستگاه دارای ۷ جای کارت میباشد و بر روی کارت MPR خود ۴ داخلی دیجیتال را به طور پیش فرز پشتیبانی میکند.

مزیت دیگر این دستگاه سانترال پاناسونیک پشتیبانی از کارت داخلی آنالوگ ۲۴ پورت میباشد همچنین امکان نمایش شماره شخص تماس گیرنده بر روی تلفن های آنالوگ نیز به طور پیش فرز در این دستگاه وجود دارد پاناسونیک بار دیگر مشتریان خود را متعجب کرد و توانست هزینه های مشتریان خود را کاهش دهد چرا که این دستگاه با داشتن ۷ جای کارت و پشتیبانی از کارت داخلی آنالوگ ۲۴ پورت و همچنین پشتیبانی از سیستم نمایش شماره شخص تماس گیرنده به طور پیش فرز بدون نیاز به نصب کارت کالرآیدی توانست تا ظرفیت دستگاه را به طور باورنکردنی بالا ببرد و هزینه های تمام شده را نیز کاهش دهد

با وجود تولید این دستگاه درخواست خرید دستگاه سانترال KX-TDA200 به طور چشمگیری کاهش یافت همچنین این دستگاه جای خود را به دستگاه سانترال KX-TDA100 داده است و درخواست ها برای خرید این مرکز تلفن سانترال بیشتر از دیگر سانترال های پاناسونیک میباشد این مدل دستگاه نیز همانند دیگر دستگاه های سانترال کمپانی پاناسونیک از نظر کارایی یکسان میباشد و نیاز شما را در هر شرایطی برطرف میسازد

مزییتهای دستگاه بر کمییتهای دستگاه که شامل پشتیبانی نکردن از تلفن های هایبیرید،پشتیبانی از کارت خطوط ذاخلی آنالوگ و همچنین پشتیبانی از کارت خطوط ورودی شهری مخصوص دستگاه بود ارجعیت دارد لذا با توجه به این امکانات درخواست خرید این دستگاه به طور چشمگیری در بازارهای جهانی و همچنین خاورمیانه را دارا میباشد.

سانترال پرظرفیتKX-TDA600 

مرکز تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA600 یکی از دستگاه های سانترالی میباشد که بیشترین استفاده را در مراکز دولتی و خصوصی از قبیل وزارت خانه ها،بیمارستان ها،هتل ها و ….. را دارد این مرکز تلفن با توجه به ظرفیت باور نکردنی خود یکی از تولیدات منحصر به فرد کمپانی پاناسونیک محصوب میشود و مشتریان مختص به خود را دارا میباشد.

این مطلب را هم ببینید
کارت خطوط داخلی آنالوگ KX-TDA6178

این دستگاه بیشتر در مکان های پر ظرفیت استفاده میشود لذا برای مکان های کوچک و متوسط مناسب نمیباشد همچنین برخی از شرکت ها مجموعه خود را رو به رشد میدانند و تشخیص میدهند که انتخاب این دستگاه برای آنها لازم میباشد

 این دستگاه با اضافه شدن ۳ کابین دستگاه سانترال KX-TDA620 امکان استفاده ازحداکثر ۶۴۰ خط ورودی شهری و ۶۴۰ تا ۱۱۲۰ خط خروجی داخلی با استفاده از تکنولوژی (DXDP) را به شما میدهد امکانات این مرکز سانترال همانند دیگر دستگاه های سانترال میباشد و به شما همان امکانات را ارایه میدهد بستن صفر،محدودیت تماس با خطوط شهری،محدودیت تماس با شماره های تعریف نشده،پخش تماس های ورودی،تلفن گویا،ثبت مکالمات،شنود مکالمات داخلی,ورودی و خروجی، VOIP ، SIP و………را دارا میباشد.

این سانترال دارای ۶۴۰ خط شهری است پشتیبانی از ۶۴۰ تا ۹۶۰ خط داخلی میباشد.

سانترال پرظرفیتKX-TDA200

مرکز تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA200 یکی دیگر از دستگاه های سانترال دیجیتال کمپانی پاناسونیک میباشد این دستگاه نیز مانند دیگر مراکز تلفن سانترال پاناسونیک پس از ورود خود به بازار قسمت چشم گیری از بازار ارتباطات را مجذوب توانایی های خود نمود این دستگاه با فاصله زمانی بسیار کمی پس از دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA100 وارد بازار های جهانی و خاورمیانه شد.

 دستگاه از لحاظ کارایی و پشتیبانی از سیستم VOIP،SIP،IP EXTENSION و ….. همانند دیگر دستگاه های سانترال سری TDA بوده و مشکلی در پشتیبانی از این تکنولوژی ها نیز در این دستگاه وجود ندارد مهمترین فرق این دستگاه ظرفیت کارت های ورودی آن میباشد این دستگاه سانترال پاناسونیک دارای جای ۱۱ کارت میباشد و با این افزایش جای کارت مسلما ظرفیت دستگاه نیز به طور چشم گیری افزایش پیدا خواهد کرد.

همان طور که در بخش های قبلی بسیار گفته شده است این دستگاه به طور پیش فرض خام خام میباشد و شما امکان استفاده از آن را همانند دستگاه های سانترال کم ظرفیت پاناسونیک را نخواهید داشت شما برای راه اندازی دستگاه و استفاده از آن نیاز به تجهیز کابین دستگاه سانترال به کارت های ورودی خط شهری و خروجی خطوط داخلی را دارید که برای این امر شما میتوانید با ورود به بخش کارتهای مورد نیاز تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نمایید بستن صفر،،محدودیت تماس بر روی داخلی های مورد نظر،پخش تماس های ورودی،راه اندازی اپراتور گویاو….نیز در این دستگاه وجود دارد.

شما میتوانید در هنگام بروز هرگونه مشکل با پرسنل فنی شرکت و همچنین واحد فروش ارتباط برقرار نمایید و مشکل خود را حل کنید.

دستگاه سانترال سری KX-TDA علاوه بر بهره مندی از مزایای ارتباطات تلفنی سنتی با همگرایی به فناوری IP حداکثر قابلیت و انعطاف پذیری در عملکرد را ارائه داده و تمام نیاز های ارتباطی کسب و کار شما را پاسخگوست. این سری از دستگاه های سانترال پاناسونیک می تواند به راحتی به مدل های سانترالKX-TDE ارتقا یابد.

این مطلب را هم ببینید
لوازم جانبی تلفن پاناسونیک

قابلیت های برجسته دستگاه سانترال سری KX-TDA

•    قابلیت انتقال صدا بر روی پروتکل های اینترنت (VOIP)
•    مسیریابی شماره، CLIP ، COLP ، CLIR و COLRبه کمک شبکه دیجیتال QISG
•    قابلیت انتخاب خودکار مسیر (ARS) و انتخاب کوتاهترین مسیر (LCR)
•    شبکه قابل اطمینان از طریق T1 / E1. EM
•    یکپارچه سازی شبکه بیسیم
•    یکپارچه سازی سیستم تلفن همراه
•    دارای رابط TAPIو CSTA
•    امکان PC-phone و PC-Console
•    Call Center پیشرفته
•    قابلیت ISDN (BRI/PRI)
•    صندوق صوتی متمرکز
•    داخلی دو کاناله برای اتصال به پورت DPT

برای مشاهده ی جرئیات هر یک از مدل ها بر روی لینک های زیر کلیک کنید :

     

سانترال پاناسونیک KX-TDA100D

سانترال پاناسونیک KX-TDA200

سانترال پاناسونیک KX-TDA600

معرفی سانترال های پر ظرفیت سری TDA

  • مهاجرت آسان به سیستم کاملاً IP (ویپ)
  • یکپارچه سازی صندوق صوتی
  • یکپارچه سازی سیستم بیسیم
  • ظرفیت سیستم

 

مهاجرت آسان به سیستم کاملاً IP (ویپ)

این دستگاه سانترال با معماری ماژولار خود جهت مهاجرت آسان به سمت VOIP طراحی شده و اجازه می دهد صدا و داده های ارتباطی در شبکه های مشابه عملکرد یکسانی داشته و انعطاف پذیری سیستم در برابر تغییرات آینده را تضمین می کند.

یکپارچه سازی صندوق صوتی

به کمک کارت های اختیاری (ESVM) امکان ضبظ پیغام و سامان دهی پیام های خروجی فراهم شده و شما می توانید اطمینان حاصل کنید که مشتریان به راحتی به مقصد دلخواه وصل شده و پاسخگویی می شوند.

یکپارچه سازی سیستم بیسیم

خط تلفن هر داخلی می تواند بیسیم باشد .سیستم بیسیم DECT یک ساختمان اداری را به یک منطقه واحد جهت استفاده از تلفن های داخلی تبدیل کرده و به کمک آن می توان در مواقعی که در اتاق کار خود حضور ندارید نیز پاسخگوی تماس ها بوده و از این طریق میزان بهره وری افزایش می یابد.

 

ظرفیت سیستم

KX-TDA600

KX-TDA200

KX-TDA100D

نوع

۴shelf System

۳shelf System

۲shelf System

Basic System

۶۴۰

۴۸۰

۳۲۰

۱۶۰

**۱۲۸

*۱۲۶

حداکثر خط شهری (ترانک)

*ماکزیمم ۱۲۶ کانال با یک PRI30 (ا۳۰کانال) و شش LCOT16 (ا۱۶پورت)
**ماکزیمم ۱۲۸ کانال باهشت LCOT16 (ا۱۶پورت)

KX-TDA Series

KX-TDA600

KX-TDA200

KX-TDA100D

ترمینال تجهیزات

۴shelf System

۳shelf System

۲shelf System

Basic System

با کارت MEC

بدون کارت MEC

۹۶۰

(۱۱۲۰)

۷۲۰

(۸۸۰)

۴۸۰

(۶۰۸)

۲۴۰

(۳۰۴)

۲۵۶

۱۲۸

۱۷۶

تلفن

۹۶۰

۷۲۰

۴۸۰

۲۴۰

۱۲۸

۱۲۸

۱۲۸

تلفن تک خط (SLT)

۶۴۰

۶۴۰

۵۱۲

۲۵۶

۲۵۶

۱۲۸

۱۰۴

تلفن سانترال دیجیتال(DPT) سری
KX-DT300 / KX-T7600

۶۴۰

۴۸۰

۳۲۰

۱۶۰

۱۲۸

۱۲۸

۱۱۲

تلفن سانترال IP

۶۴

۸

۸

کنسول DSS

۱۲۸

۹۶

۶۴

۳۲

۳۲

۲۶

Cell Station-CS

۸

۲

۲

Voice Processing System-VPS
صندوق صوتی

۶۴

۴۸

۳۲

۱۶

۱۶

۱۶

Doorphone

۶۴

۴۸

۳۲

۱۶

۱۶

۱۶

Door Opener(درب باز کن)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *