آموزش سانترال پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

کارت دیزا یا اپراتور گویای پاناسونیک

کارت دیزا یا اپراتور گویای پاناسونیک

کارت دیزا یا اپراتور گویای پاناسونیک ؟ کارت دیزا چیست؟ اپراتور خودکار و صف انتظار (منشی خودکار) چیست؟ کارت اپراتور گویا پاناسونیک چیست؟ امروزه در بیشتر تماس های تلفنی که با ادارات و شرکت ها برقرار می کنیم صدای ضبط شده ای را خواهید شنید این بخش به عنوان جایگزین اپراتور، جهت اداره كلیه امور تلفنی و اتصال به داخلی ها بصورت خودكار، بكار میرود که پس از تشخیص زنگ و جوابگویی به آن علاوه بر خوشامدگویی به معرفی شرکت و بخش های مختلف، به همراه شماره تماس های داخلی می پردازد و تماس گیرنده راجهت اتصال به شخص و یا بخش مورد نظر راهنمایی می کند.در صورت عدم پاسخگویی و یا مشغول بودن خط داخلی، تماس گیرنده میتواندبه داخلی دیگری متصل شود ، در صندوق صوتی شخص مورد نظر پیغام بگذارد و یا منتظر بماند تا داخلی آزاد شود .

در این حالت تلفن گویا با تشکیل صف انتظار ،نوبت وی را در صف اعلام نموده و موزیک انتظار پخش می نماید در نهایت درصورت انتخاب تماس گیرنده میتواند با اپراتور صحبت كند. این فرآیند عملکرد کارت دیزا یا همان اپراتور گویاست که در این مطلب به بررسی آن می پردازیم.

کارت دیزا یا اپراتور گویای پاناسونیک

کارت دیزا یا اپراتور گویای پاناسونیک بر روی دستگاه های سانترال با ظرفیت های مختلف به منظور کاهش هدر رفتن نیروی دفتری و نیز صرف زمان کمتر از جانب تماس گیرنده برای رسیدن به داخلی و بخش مورد نظر، مورد استفاده قرار می گیرد.سیستم دیزا این امکان را به تماس گیرنده می دهد که پس از تماس با سازمان یا شرکتی که این تکنولوژی را داراست، بدون اینکه با منشی و یا هر فرد دیگری صحبت کند به هدف و بخش مربوطه هدایت شود.همچنین لازم به ذکر است چنانچه فرد تماس گیرنده شماره داخلی مورد نظر خود را بداند این امکان فراهم است که طی زمان کمتری و با گرفتن همان شماره بطور مستقیم، به بخش مورد نظر متصل گردد.

این مطلب را هم ببینید
کارت KX-TDA0410 سانترال پاناسونیک

می توان گفت دیزا عهده دار مدیریت، کنترل و توزیع تماس های دریافتی می باشد. زمانی که شخصی با شرکت یا سازمانی تماس می گیرد، چنانچه بر روی دستگاه سانترال این مجموعه کارت دیزا وجود داشته و فعال شده باشد، به راحتی می تواند با قسمت های مختلف آن مجموعه ارتباط برقرار نموده و از پشت خط ماندن های اضافه در نتیجه اتلاف وقت تماس گیرنده جلوگیری به عمل می آید.

به طور کلی میتوان گفت سیستم اپراتور خودکار ، با توجه به تعداد پورتهای تلفن گویا ، کار چندین منشی را بصورت همزمان انجام می دهد و مزیت آن کاهش هزینه و تسریع پاسخگویی به درخواستهای همزمان تماس گیرندگان است. راه اندازی این سرویس موجب ارتقاء سطح کیفی شرکت ها و سازمان ها و پاسخگویی شبانه روزی به تماسهای مشتریان است.

این مطلب را هم ببینید
کارت صندوق صوتی TVM پاناسونیک KX-TVM502

مشخصات کارت دیزا یا اپراتور گویای پاناسونیک

  • پخش پیغام خوش آمدگویی و منوی صوتی جهت راهنمایی تماس گیرنده و اتصال به داخلی
  • ارتباط به داخلی موردنظر درصورت اطلاع تماس گیرنده از شماره داخلی
  • تشکیل صف انتظار و اعلام نوبت در صف
  • نمایش شماره CallerId تماس گیرنده به داخلی بصورت Popup
  • تقسیم تماسها بین گروه داخلی ها
  • اتصال تماس به داخلی مشخص با توجه به CallerId شماره تماس گیرنده
  • تشخیص عدم پاسخ و یا مشغولی داخلی ها و پخش پیام مناسب
  • امکان تعریف زیرمنو به تعداد نامحدود
  • شماره گیری مستقیم شماره داخلی
  • اتصال به صندوق صوتی
  • اتصال به اپراتور و یا پخش موزیک انتظار در صورت عدم پاسخگویی و یا مشغول بودن خط داخلی
  • ارائه گزارش از تماسها و وضعيت پاسخگويي داخلی ها
  • قابل اتصال به انواع سانترال ها و مراکز تلفن شامل پاناسونیک ، زیمنس ، اریکسون ، کارین ،رهیاب و غیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *