Download-Catalog
Payatelblog
Downloadi
instagram.payatel
Telegramm

دانلود کاتالوگ محصولات دوربین مداربسته شرکت پایاتل با توجه به برند ، تکنولوژی و نوع آنها دسته بندی شده و برای راحتی شما همکاران و مشتریان گرامی در این بخش آپلود شده است .

دانلود این کاتالوگ ها به شما این امکان را می دهد که حداکثر اطلاعات تخصصی را از دوربین های مداربسته و دستگاه ضبط تصاویر ، انواع سانترال و تلفن های پاناسونیک داشته باشید.

شما میتوانید جهت دانلود کاتالوگها بروی برند مورد نظر خود کلیک کنید ،
سپس کاتالوگ محصول را با توجه به دسته بندی دانلود نمایید.

دانلود کاتالوگ محصولات دوربین مداربسته پایاتل

F&q Cctv

کاتالوگ سانترال های پاناسونیک

امروزه سانترال یکی از ملزومات مهم در سازمان ، ادارات و شرکت‌ها می‌باشد. پاناسونیک نیز در راستای تأمین این نیاز اقدام به ساخت سانترال پاناسونیک برای شرکت‌های کوچک و بزرگ کرده است.

دانلود کاتالوگ محصولات اسپرادو

در بخش دانلود کاتالوگ محصولات اسپرادو در وب سایت پایاتل شما می توانید کاتالوگ های اسپرادو اعم از تکنولوژی تحت شبکه (IP) و TORBU HD-TVI و AHD را دانلود کنید.

دانلود کاتالوگ محصولات سامسونگ

در بخش دانلود کاتالوگ محصولات سامسونگ در  پایاتل شما می توانید کاتالوگ های سامسونگ را دانلود کنید. دانلود این کاتالوگ ها به شما این امکان را می دهد که حداکثر اطلاعات را از محصولات سامسونگ داشته باشید.

دانلود کاتالوگ محصولات ورتینا

در بخش دانلود کاتالوگ محصولات ورتینا در وب سایت پایاتل شما می توانید کاتالوگ های ورتینا اعم از تکنولوژی تحت شبکه (IP) و TORBU HD-TVI  را دانلود کنید.