آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

برد تلفن بیسیم پاناسونیک چقدر میباشد؟

برد تلفن بیسیم پاناسونیک

برد تلفن بیسیم پاناسونیک چقدر میباشد؟ شرکت پاناسونیک برد طراحی تلفن های بیسیم پاناسونیک برد یک تلفن را بر مبنای مسافت موثری که هنگام صحبت کردن با گوشی تلفن پاناسونیک که در آن کیفیت صدا حفظ گردد تعیین کرده است. که مینای همه آنان برد آپارتمانی بوده است . در سیستم دیجیتال بر خلاف سیستم های آنالوگ از چندین فرکانس مختلف برای ارتباط بین Base  اصلی با گوشی استفاده میگردد که این امر موجب میشود که تداخل هنگام صحبت کردن بین تلفن های بیسیم پاناسونیک به وجود نیاید.

هنگامی که هیچگونه مانعی بین گوشی تلفن و دستگاه اصلی وجود نداشته باشد باعث افزایش برد موثر گوشی میگردد بدون آنکه در کیفیت صدا تغییری حاصل شود. حال با استفاده از همین فناوری پاناسونیک نویز تلفن های خود را به حداقل رسانده و انتقال داده های صدا را از حالت آنالوگ به دیجیتال تبدیل نموده است و این امر موجب  بهبود در کیفیت صدا در گوشی های پاناسونیک شده است.

این مطلب را هم ببینید
کارت PRI سانترال پاناسونیک KX-NS5290

تلفن مناسب برای بردهای بالا

همانطور که گفته شد تلفن های بیسیم پاناسونیک بردی در حد برد آپارتمانی دارند در نتیجه  اگر شما قصد استفاده از تلفن های بیسیم پاناسونیک برای مکان های خارج از آپارتمان ، ویلا و دفتر کار و … دارید که نیازمند استفاده از بردهای بالاتر از روال عادی هستنند (استفاده در بیمارستان ها ،کارگاه ها ، کارخانه ها  و ….)از تلفن های بیسیم سنوا استفاده کنید البته برد این تلفن ها نیز محدودیتی دارد و باید قبل از خرید با فروشنده صحبت و مشورت کنید. مشاورین ما همواره پاسخگوی شما هستند.

 

همچنین بخوانید :

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید دستگاه فکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *