دوربین مداربسته, مقالات تخصصی دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته خانگی

Buy Home CCTV

خرید دوربین مداربسته خانگی ⇐ دوربین مداربسته خانگی برای نصب در داخل منزل و یا واحد در نظر گرفته میشود که با توجه به نیاز افراد در داخل نصب میگردد که میبایست در انتخاب این نوع دوربین ها و محل قرار گرفتن آنان نکاتی را در نظر گرفت . نصب دوربین مداربسته در داخل منزل نیاز به مجوز دارد و خصوصا استفاده از دوربین مخفی میتواند پیگرد قانونی را برای شما به ارمغان بیاورد. مهمترین دلیلی که افراد از دوربین مداربسته در واحد مسکونی خود استفاده میکنند در اتاق کودک و سالخورده خود بوده است. که این امر موجب میگردد که هنگام نبودن در منزل بتوانید به طور کامل نظارت داشته و از طریق موبایل نگاه کنید و آسودگی خیال داشته باشید.

این مطلب را هم ببینید
نحوه تغییر تنظیمات دوربین از طریق دستگاه

دوربین مداربسته بیسیم (وایرلس-wireless ) یا wifi ، یکی از دوربین‌های محبوب و پرکاربرد در بین مردم  است . این دوربین‌ها به علت بی‌نیاز بودن به کشیدن کابل تصویر دارای راه‌اندازی و  نصب راحت تری به نسبت دوربین‌های کابلی و معمول در بازار است و فقط شما نیاز به تامین برق دارید  . از طرفی در مکان‌هایی که امکان کابل‌کشی به هر دلیلی وجود ندارد این نوع دوربین‌ها گزینه‌ی مناسبی برای استفاده کردن ، هستند .

این نکنه را هم در نظر داشته باشید که این دوربین ها معمولا دارای صدا هستند که صدای محیط را هم میتوانند ضبط و پخش کنند.  دوربین های مداربسته خانگی از رم های micro SD  و SD  پشتیبانی مینمایند و میتوانید با تهیه رم و قرار دادن در مکان مخصوص روی دوربین ، انجام تنظیمات مربوط به ضبط تصاویر را بروی حافظه انجام دهید .

این مطلب را هم ببینید
نحوه قفل کردن و نشانه گذاری بر روی فیلم ها در دستگاه های رکوردر

 

ویژگی های خرید دوربین مداربسته خانگی wifi:

  • نصب و راه اندازی آسان
  • امکان مکالمه
  • قابلیت دید در شب
  • فناوری وای فای
  • سنسور حرکتی
  • حافظه Micro SD , SD
  • امکان چرخش دوربین در تمام جهت ها

 

دوربین مداربسته بیسیم (وایرلس-wireless ) یا wifi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *