آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

دستگاه سانترال پاناسونیک مدل TDE600

دستگاه سانترال پاناسونیک مدل TDE600

دستگاه سانترال پاناسونیک مدل TDE600 جزء دستگاه های پر ضرفیت پاناسونیک محسوب میشود. این دستگاه اغلب مناسب شرکت های بزرگ میباشد که دارای کاربران بالایی هستند. دستگاه سانترال TDE600 همانند سری TDE دارای LAN  روی کارت اصلی خود میباشند که این قابلیت باعث میگردد که به شبکه متصل شود. دستگاه سانترال پاناسونیک مدل TDE600 دارای ۱۰ جای اسلت برای قرار دادن کارت های داخلی و کارت های خطوط شهری و ویپ میباشد. در این دستگاه فرقی که با دیگر سری های TDE قابل توجه است که میتوان به اضافه شدن کابین دستگاه سانترال پاناسونیک TDE620 به عنوان بارزترین تفاونت اشاره کرد.

کابین دستگاه سانترال پاناسونیک TDE620 این قابلیت را به سانترال TDE600 میدهد که با اضافه شدن آن شما قادر باشید از ۱۰ اسلت موجود در TDE620 استفاده نمایید که این امر موجب میگردد بتوانید از کارت های داخلی و شهری بیشتری در دستگاه استفاده نمایید. کابین دستگاه سانترال پاناسونیک TDE620  با اتصال کارت TDA6110  و TDA6111 قابلیت اتصال کابین دوم را برای شرکت ها فراهم میسازد . نکته: در نظر داشته باشید که دستگاه سانترال پاناسونیک TDE600 تنها از ۳ کابین TDE620  پشتیبانی میکند در واقع ظرفیت نهایی آن با خود دستگاه ۴ کابی با جای خالی ۱۰ اسلت در هر کابین میباشد.

این مطلب را هم ببینید
دستگاه ضبط مکالمات تلفنی و کاربردهای آن چیست؟

کارت خطوط شهری TDE600

کارت خطوط شهری TDE600  با کارت های سری TDE200 و TDE100  متفاوت بوده و کارت شهری این دستگاه در نوع های  TDA6181  با ظرفیت ۱۶ ورودی خط شهری بدون کالر آی دی و  TDA6382 با قابلیت ۱۶ کانال ورودی خط شهری با قابلیت نمایش کالر آی دی عرضه شده است.

کارت خطوط داخلی TDE600  همانند خطوط شهری در بعضی از مدل ها متفاوت بوده است .کارت خطوط آنالوگ این دستگاه TDA6174  برای ۱۶ کانال و TDA6178  برای ۲۴ کانال خط داخلی آنالوگ طراحی شده است. شایان ذکر میباشد که کارت خطوط داخلی دیجیتال این دستگاه همان TDA0172  با ۱۶ کانال داخلی دیجیتال میباشد که روی همه سری های سانترال پاناسونیک TDA و TDE قابل استفاده میباشد. قابلیت VOIP  در دستگاه سانترال TDE600 با اضافه نمودن کارت های VOIP  پاناسونیک مقدور میباشد. شما میتوانید از کارت هایی از قبیل TDA0111  و TDA0470 و  TDA0490  برای این دستگاه را با توجه به نیاز خود در نظر گرفته و از آن استفاده نمایید.

این مطلب را هم ببینید
نحوه ست کردن گوشی تلفن بیسیم

 

امکانات دستگاه سانترال پاناسونیک مدل TDE600

  • طراحی شیک و کاربری آسان تلفن های دیجیتال با کارایی بالا
  • قابل اطمینان با قابلیت تعویض و یا نصب کارت جدید بدون قطع سیستم
  • ویژگی پروتکل اینترنتی VOIP ( انتقال صدا بر بستر شبکه )
  • قابلیت لینک کردن چند مرکز TDE در هر جای دنیا با هم
  • استفاده از خطوط دیجیتال E1 و PRI ( خطوط ۴ یا ۵ رقمی )
  • سازگاری کامل با سیستم های پردازش صدا و صندوق صوتی TVM
  • تجهیزات بیسیم داخلی DECT
  • سازگاری کامل با ip
  • شبکه سازی sip
  • دارای قابلیت اتصال ۳ مرکز KX-TDDA620 به یک مرکز KX-TDA600
  • ارائه نرم افزار CA بدون نیاز به سرور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *