دوربین مداربسته, مقالات تخصصی دوربین مداربسته

دوربین مداربسته مجتمع ها و ساختمان های مسکونی

Surveillance Cameras For Residential Complexes And Buildings

دوربین مداربسته مجتمع ها و ساختمان های مسکونی ⇐ همانگونه که مستحضر هستید دوربین مداربسته یکی از راه های جلوگیری از بروز دزدی در امکان و یا حتی ردیابی اتفاقات افتاده شده میباشد. در این خصوص یکی از مکان هایی که دوربین مداربسته میتواند استفاده از آن مفید باشد ساختمان های مسکونی ، برج ها و مجتمع ها میباشد. همانگونه که میدانید بیشترین دزدی ها در زمانی اتفاق می افتد که منزل خالی بوده و ساکنین در آن حضور ندارند پس دوربین مداربسته میتواند به عنوان عامل جلوگیری کننده و یا شناسایی دزد در این مواقع موثر باشد.

دوربین های مداربسته از تنوع بالایی برخوردار میباشد و ما سعی کرده ایم توضیحاتی در این خصوص به شما بدهیم که به انتخاب بهترین دوربین مداربسته با هزینه مناسب کمک کند.

تعداد مورد نیاز دوربین مداربسته مجتمع ها و ساختمان های مسکونی 

در تعداد دوربین مداربسته در ساختمان ها چندین موضوع حائز اهمیت است که تا حد زیادی به وسعت منزل یا مجتمع و …. بستگی دارد .

به تعدادی از این موارد اشاره خواهیم کرد:

  • درب ورودی و خروجی
  • پارکینگ 
  • حیاط
  • انباری ها
  • محیط های بیرون ساختمان
  • راه پله ها
  • پشت بام
  • لابی طبقات
این مطلب را هم ببینید
10 نکته مهم که باید هنگام نصب دوربین مداربسته بدانید

درب ورودی و خروجی

درب های ورودی و خروجی جز اولین نقاط مهم در یک ساختمان میباشند که از این طریق شما میتوانید رفت و آمد ها را در خصوص افراد تازه و افراد مشکوک و یا مواردی از این قبیل را تحت نظارت داشته باشید و این نکته که شما در این مناطق از دوربین با کیفیت بالایی استفاده نمایید بسیار مهم میباشد.

پارکینگ 

پارکینگ ها در هر ساختمان و مجتمع جز مواردی هستند که دسترسی به آنان بسیار راحت بود و بیشتر انبارها نیز در آنجا واقع هستند . این نقاط میبایست از طریق دوربین مداربسته تحت نظارت باشند.

حیاط

حیاط ها یک محیط باز میباشند و دیوارها بهترین مکان برای ورود دزدان میباشند.

انباری ها

در تحت پوشش قرار دادن دوربین های پارکینگ اگر در انباری های خود اشیا و وسایل گران بها دارید میتوانید دوربین ها را طوری طراحی و اجرا نمایید که انبار های شما را نیز پوشش دهد.

محیط های بیرون ساختمان

محوطه بیرونی زمانی داری اهمیت میباشد که ساکنین موتور و ماشین های خود را در بیرون و خارج ساختمان پارک مینمایند و نصب دوربین مداربسته در محوطه بیرونی باعث میشود شما این نقاط را نیز تحت نظر داشته باشید.

این مطلب را هم ببینید
سیستم مداربسته شبکه چیست؟

راه پله ها

استفاده از دوربین مداربست در راه پله ها میتواند گفت بیشتر به نظر خود شما قابل نصب میباشد و بیشتر این دوربین ها در مجتع مسکونی استفاده میگردند که تردد در راه پله ها را تحت نظارت دوربین مداربسته جهت بالا بردن امنیت ساکنین داشته باشند.

پشت بام

استفاده از دوربین مداربسته در پشت بام و ورودی آن نیز همانند راه پله ها بیشتر در مجتمع های بزرگ جهت نظارت استفاده میگردد.

لابی طبقات

در استفاده از دوربین مداربسته در لابی طبقات میبایست که این نکته را در نظر داشته باشد که جانمایی دوربین را طوری طراحی مینمایید که هم امنیت را تامین سازد و هم مزاحمتی برای ساکنین نداشته باشد.

 

اهمیت دوربین مداربسته چیست؟

  1. شناسایی سارقین
  2. جلوگیری از سرقت خودروها
  3.  تشخیص دستکاری دوربین توسط خرابکاران
  4. نظارت بر رفت و آمد ها
  5. امنیت ساختمان

 

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *