تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ‌تاپ‌های گیمینگ Origin PC با سخت افزار قدرتمند معرفی شدند

لپ‌تاپ‌های گیمینگ Origin PC

با گسترش سخت افزارهای گیمینگ و بزرگتر شدن جامعه گیمرها ، برندهای زیادی در دنیا همواره د تلاشند تا با ارائه محصولات باکیفیت و قدرتمند ، رضایت مخاطبان را جلب کنند. کمپانی اویجین نیز از این قاعده مستثنی نبوده و فعالیت های خوبی در این زمینه داشته است. لپ‌تاپ‌های گیمینگ Origin PC محصولات جدید این برند هستند که به تازگی معرفی شده و مجهز به سخت افزاری قدرتمند می باشند.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ Origin PC

این لپ تاپ ها با نام EVO17-S و NT-17 شناخته می‌شوند. هر دو لپ‌تاپ‌ها از فناوری رهگیری پرتو بهره برده و به کارت گرافیک‌های سری RTX انویدیا مجهز می‌شوند. کاربران می‌توانند انویدیا RTX 2080 سوپر را نیز در این لپ‌تاپ‌ها تعبیه کنند. پردازنده‌های به کار رفته در لپ‌تاپ‌‌های جدید اوریجین پی سی نیز اینتل نسل دهم و نسخه قدرتمند H بوده که تا ۸ هسته و ۱۶ ترد قابل انتخاب است.  نسخه Core i7-1-875H به کار رفته در این دو لپ‌تاپ می‌تواند تا فرکانس کاری ۵.۱ گیگاهرتز افزایش یابد تا کاربران به سادگی بتوانند بازی‌ها را با حداکثر جزئیات تجربه کنند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل وارد نشدن به جیمیل

لپ‌تاپ‌های گیمینگ Origin PC

مهمترین بخش این لپ‌تاپ‌ها اما نمایشگر‌های آن‌هاست. کاربران ۳ گزینه برای نمایشگر در اختیار دارند. هر دو لپ‌تاپ EVO17-S و NT-17 از حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 با فرکانس ۲٬۶۶۶ مگاهرتز پشتیبانی می‌کنند. درضمن در قدرتمندترین کانفیگ این لپ‌تاپ‌ها می‌توان از دو درایو SSD NVMe با ظرفیت ۲ ترابایت بهره گرفت. پردازنده‌های مرکزی و پردازنده‌های گرافیکی جدید اینتل و انویدیا نسبت‌به محصولاتی که این دو شرکت سال گذشته عرضه کرده بودند پیشرفت بسیار زیادی به‌خود ندیده‌اند.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ Origin PC

درگاه‌های این لپ‌تاپ‌ها نیز جایی برای گله و شکایت باقی نمی‌گذارند و کاربران می‌توانند تمامی دستگاه‌ها و گجت‌های خود را به لپ‌تاپ‌های جدید اوریجین پی سی متصل کنند. هر دو مدل از ۳ پورت USB-A 3.2 نسل اول، یک درگاه HDMI و مینی دیسپلی پورت ۱.۳ پشتیبانی می‌کنند. راه‌های ارتباط بی‌سیم لپ‌تاپ‌های جدید اوریجین پی سی متشکل از وای‌فای ۶ و بلوتوث نسل ۵ هستند. همچنین این دو لپ‌تاپ از دو درگاه حافظه SSD از نوع m.2 تا ۲ ترابایت پشتیبانی می‌کنند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل کم نشدن نور صفحه در ویندوز

این دو لپ‌تاپ هر دو با ۲.۵ کیلوگرم وزن داشته و با قیمت پایه ۲۰۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *