تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ تاپ گلکسی بوک فلکس 2 سامسونگ معرفی شد

لپ تاپ گلکسی بوک فلکس 2 سامسونگ

سامسونگ، یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌است. محصولات این برند از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردار است. بیش از یک سال است که از رونمایی لپ‌تاپ هیبریدی گلکسی بوک فلکس توسط این کمپانی می گذرد. اکنون با گذشت چندماه کره ای ها موفق به رونمایی از لپ تاپ گلکسی بوک فلکس 2 سامسونگ با طراحی دو در یک، نمایشگر چرخشی 360 درجه و قابلیت پشتیبانی از قلم «Smart S Pen» شده اند.

لپ تاپ گلکسی بوک فلکس 2 سامسونگ

گلکسی بوک فلکس 2 از نمایشگر لمسی QOLED‌ با رزولوشن +Full HD بهره می‌برد و در دو نسخه 13.3 و 15.6 اینچی و بهره‌مندی از پردازنده نسل یازدهم اینتل  Core i5 یا Core i7 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. حاشیه‌های بالایی و دو طرف نمایشگر طراحی بسیار باریکی دارند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش غیرفعال کردن دستیار مرورگر اپرا

مدل 13.3 اینچی مجهز به پردازنده گرافیکی اینتل  Iris Xe است. در حالیکه مدل 15.6 اینچی از پردازنده گرافیکی انویدیا MC450 با هدف مدیریت بهتر کارهای گرافیکی بهره می‌برد. دستگاه جدید با حداکثر ظرفیت رم 16 گیگابایت LPDDR4X و حداکثر ظرفیت حافظه یک ترابایت SSD عرضه می‌شود.

گلکسی بوک فلکس 2 مجهز به دو اسپیکر استریوی 5 وات AKG و حسگر اثر انگشت است. برای شرکت در جلسات کاری یا برقراری ارتباط تصویری در منزل، سامسونگ دوربین 13 مگاپیکسلی برای این دستگاه درنظر گرفته است تا کاربران بتوانند با کیفیت تصویر مطلوبی تماس تصویری برقرار کنند. گلکسی بوک فلکس 2 از فناوری Evo اینتل پشتیبانی می کند که به فعال شدن آنی دستگاه کمک می‌کند. لپ‌تاپ‌های مجهز به فناوری Evo از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند. پیش بینی می‌شود محصول جدید سامسونگ با طول عمر بهینه باتری همانند فلکس بوک 5G روانه بازار شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل فایل RAR به Zip بصورت آنلاین

گلکسی بوک فلکس 2 از باتری 69.7 وات ساعتی بهره می‌برد و در دو رنگ مشکی و بنفش با قیمت پایه 1683 دلار تا حداکثر قیمت 2581 دلار براساس مشخصات به بازار عرضه می‌‌شود. شهریورماه امسال سامسونگ از گلکسی فلکس 2 5G رونمایی کرد. در آن مقطع زمانی قیمت نهایی و تاریخ عرضه این دستگاه از سوی کره‌ای‌ها مشخص نشده بود. سامسونگ در کنار معرفی محصول جدید خود، فلکس 2 5G را نیز با رنگ نقره‌ای رویال و قیمت 2468 دلار به بازار عرضه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *