بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های تایکون برای موبایل

بهترین بازی های تایکون

تایکون نوع خاصی از بازی ‌های شبیه‌ساز است و بیشتر حول و حوش مدیریت کسب و کار می‌گردد. در بازی‌های تایکون تجارت خودتان را به راه می‌اندازید، نقش‌های مختلف را بر عهده می‌گیرید و زودتر از چیزی که در دنیای واقعی ممکن است به موفقیت می‌رسید. اگر می خواهید بهترین بازی های تایکون برای موبایل را بشناسید این مطلب را از دست ندهید.

بهترین بازی های تایکون برای موبایل را بشناسید

Youtubers Life

اگر تا به حال خودتان را به جای یک یوتیوبر معروف تصور کرده‌اید، این بازی برای شما ساخته شده تا یک قدم فراتر از تصوراتتان بروید و یوتیوبر بودن را حداقل در چهارچوب صفحه نمایش موبایل تجربه کنید. بازی Youtubers Life گزینه‌های فراوانی از جمله گیم، ساخت ولاگ و محتواهای متنوع را ارئه می‌دهد تا با منتشر کردن آن مخاطب جذب کنید و درآمد داشته باشید البته در این بازی چندان هم با پیچیدگی‌ها و رقابت سرسخت این پلتفرم روبرو نیستید و فقط با کمی تلاش می‌توانید به موفقیت برسید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Suspects: Mystery Mansion

Car Industry Tycoon

فرآیند ساختن اتومبیل چیزی نیست که عموم افراد از نزدیک دیده باشند و این همان فرصتی است که Car Industry Tycoon فراهم کرده تا کمی از این پروسه سر دربیاوریم البته طراحی بازی فانتزی است و نباید انتظار یک شبیه‌ساز کاملا دقیق را داشته باشید. در این بازی فقط ماشین نمی‌سازید چون همان‌طور که در اول مطلب هم گفتیم بازی‌های تایکون با بازی‌های شبیه‌ساز متفاوت هستند و باید تجارت فروختن اتومبیل‌ها، استخدام افراد و ارتقای کارخانه‌ را هم تجربه کنید که هر چه بازی جلوتر می‌رود این کار سخت‌تر می‌شود. بازی Car Industry Tycoon فعلا فقط در نسخه‌ی اندروید عرضه شده است و ممکن است برای iOS هم عرضه شود.

Space Colony: Idle

بازی Space Colony: Idle ایده‌ی بسیار جالبی دارد و در آینده اتفاق می‌افتد؛ آینده‌ای که انسان‌ها به فضا رفته‌اند تا در آن‌جا حیات را ادامه بدهند و شما قرار است زیرساخت‌های لازم برای زندگی و پیشرفت انسان در فضا را بسازید. تقریبا هیچ پیش زمینه‌ای در این باره نداریم اما طبق روند بازی اول باید فضانوردهای ماهر تربیت کنید بعد به سراغ ساختن سیستم‌های لازم و ایجاد تکنولوژی‌های فضایی بروید که سیاره‌ی جدید را برای انسان به خانه‌ای مثل کره‌ی زمین تبدیل می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی City Builder Puzzle Challenge

Esports Life Tycoon

در سال‌های اخیر مسابقات Esports طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و کار به جایی رسیده است که حالا حتی درباره‌ی این مسابقات بازی هم ساخته شده است. در این بازی می‌توانید مدیر برنامه‌های یک تیم Esports باشید و مدیریت کارها را به دست بگیرید تا وقت که تیم در مسابقات برنده شود و جوایز نقدی دریافت کند. تیمی که در این مسابقات شرکت می‌کند به یک محل اسکان نیاز دارد و با مشکلات و چالش‌های به خصوص خودش روبرو است که باید از پس آن‌ها بربیاییدو کمک کنید که این تیم به پیروزی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *