بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های چند نفره آفلاین

بهترین بازی های چند نفره آفلاین

در گذشته اکثر بازی های پرطرفدار را بازی های داستان محور و سینگل پلیر تشکیل می دادند ولی امروزه اکثر بازی های پرطرفدار و محبوب در پلتفرم های مختلف را بازی های مولتی پلیر تشکیل می دهند. اگر می خواهید بهترین بازی های چند نفره آفلاین را بشناسید در این بخش با ما همراه باشید.

بهترین بازی های چند نفره آفلاین را بشناسید

Cuphead

اگر جزو افرادی هستید که دنیای گیم را نه تنها برای تفریح بلکه به چالش کشیدن خود انتخاب کرده‌اید، قطعا نام Cuphead را شنیده‌اید. عنوان پلتفرمر دو بعدی‌ای در سبک «Shoot ‘Em Up» با طراحی هنری انیمیشن‌های دهه ۳۰ که به شما اجازه نمی‌دهد حتی برای لحظه‌ای استراحت کنید. اما صبر کنید؛ همه چیز در این‌جا فقط به دویدن و تیراندازی بی‌کله ختم نمی‌شود بلکه این عنوان فنجان چای تلخی است که به همراه آن کیکی از داستان‌گویی ساده و جذاب و موسیقی‌‌های کاملا هماهنگ با فضای بازی تقدیم شما می‌شود. در نهایت کافیست این بازی را به همراه دوست صمیمی‌تان انجام دهید تا لذت تجربه آن دوچندان شود.

Serious Sam 3

احتمالا اکثر افراد ترجیح می‌دهند وقتی به صورت بدون اینترنت و در یک مانیتور چند نفره بازی می‌کنند، به سراغ عناوینی بروند که بیشتر مهیج و پرسروصدا باشند تا بازی‌هایی پر از مخفی‌کاری و برنامه‌ریزی. خب وقتی حرف از فکر نکردن و هیجان ممتد به میان می‌آید چه عنوانی بهتر از Serious Sam؟ به روال همیشه این بازی اول شخص شوتر پر است از موجوداتی اهریمنی و عجیب و غریب که حمله به سمت شما را برای لحظه‌ای متوقف نمی‌کنند. حالا شما فرض کنید سلاخی کردن این موجودات دیوانه به صورت چند نفره چه لذتی می‌تواند داشته باشد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی‌های لگویی برای موبایل

Rocket League

راکت لیگ از وقتی که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد تا به امروز طرفداران پروپاقرص خودش را داشته است. فوتبال ماشینی سریع و تقریبا سختی که حتی نظر کسانی را که فوتبال دوست ندارند هم به خود جلب کرد. ماشین‌های زیاد، استادیوم‌های جذاب و گیم‌پلی کاملا سرگرم کننده در کنار قابلیت اسپلیت اسکرین تا ۴ نفر از نکاتی است که راکت لیگ را تا به امروز زنده نگه داشته است.

GRID 2

احتمالا طرفداران ژانر ریسینگ تا به امروز بارها و بارها نام پرآوازه GRID را شنیده‌اند. فرانچایز «شبیه‌ساز نیمه آرکید» مسابقه‌ای که در تمامی نسخه‌‌ها عملکرد نسبتا خوبی داشته و خب طرفداران خاص خودش را نیز داشته است. حال نسخه دوم بازی که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد با متای ۸۰ خود به تنهایی نشان دهنده این است که با بازی خوش ساختی طرف هستیم و علاوه بر آن قابلیت دو نفره به صورت اسپلیت اسکرین را نیز داریم تا دوستان خود را در کنار خود در پیست‌های مختلف دنیا به چالش بکشیم.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Doom (دووم)

Blur

عنوانی که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و نمره خوب ۸ را از گیم اسپات گرفت. پس می‌توان از همین نقطه فهمید که با بازی خوش ساختی طرف هستیم. بلور شکلی از ریسینگ آرکید را به نمایش می‌گذارد که شاید کمی برای ما آشنا باشد و اگر خوب دقت کنیم می‌فهمیم که این قالب و ترکیب را قبلا در بازی‌هایی مثل ماریو کارت یا CTR (کراش ماشینی خودمون) دیده‌ایم؛ اما این بار در فضایی جدی‌تر. پاور-آپ‌ها، فیلتر‌های سینمایی و باس فایت‌های جذاب و چالش برانگیز دقیقا چیزی است که بلور را به یک عنوان متفاوت تبدیل می‌کند و در نهایت قابلیت اسپلیت اسکرین که می‌تواند یک تجربه جالب از بازی برای شما در کنار دوستانتان بسازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *