آموزش سانترال پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

ویپ چه امکاناتی در اختیار کاربران خود قرار می دهد؟

امکانات ویپ

ویپ چه امکاناتی در اختیار کاربران خود قرار می دهد؟ همان گونه که می دانید استفاده از VOIP امروزه به شرکت ها و سازمان های برزگ و کوچک امکانات زیادی برای بهره بردن در ارتباطات بین شرکای تجاری و مشتریان در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
در مقاله به تعدادی از این امکانات اشاره خواهیم کرد :

(voip ) ویپ چه امکاناتی در اختیار کاربران خود قرار می دهد؟

  • استفاده از تعداد داخلی بالا
  • امکان دریافت پیام صوتی یا همان VoicMail
  • ضبط مکالمات تلفنی
  • استفاده از تلفن های نرم افزاری Softphone
  • استفاده از فکس به ایمیل
  • انتقال صوت به ایمیل
  • Interactive Voice Response
  • صف انتظار
  • گزارش گیری و تعیین ساعات اداری
  • ابزار کمک مدیریتی
  • نظارت بر عملکرد کارکنان
  • بهبود روند کاری

 

استفاده از تعداد داخلی بالا 

با توجه به محدودیت جهت افزایش داخلی بر روی دستگاه های سانترال پاناسونیک موجود در بازار،در ویپ این قابلیت وجود دارد که شما با توجه به نیاز خود اقدام به افزایش داخلی به تعداد بالا با آماده سازی بسترهای لازم اقدام فرمایید .

امکان دریافت پیام صوتی یا همان VoicMail

شما در این سیستم قادر خواخید بود که در صورت عدم امکان پاسخگویی کاربر برای او پیغام خود را بگذارید و این امکان وجود دارد که کاربر می تواند در هر ساعت شبانه روز اقدام به شنیدن پیغام های خود کند و همچنین آنان را از طریق ایمیل خود دریافت کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی سانترال های کم ظرفیت

ضبط مکالمات تلفنی

با استفاده از این سرویس این قابلیت برای شما وجود خواهد داشت که تمامی تماس های دریافتی توسط سیستم رکورد گردند و این باعث می گردد که شما بتوانید از نحوه عملکرد پرسنل و کاربران خود با مشتریان مطلع گردید و آنان را مورد ارزیابی قرار دهید.

استفاده از تلفن های نرم افزاری Softphone

در این مزیت استفاده از تلفن های نرم افزاری این امکان برای شما به وجود می آید که شما قادر خواهید بود این نرم افزار را روی تلفن همراه یا لب تاپ خود نصب نمایید و زمانی که خارج از شرکت هستید به وسیله آن با مشتریان و همکاران خود ارتباط کم هزینه داشته باشید.

استفاده از فکس به ایمیل

شما می توانید از طریق تنظیمات موجود فکس های دریافتی خود را به ایمیل منتقل سازید و از گرفتن پرینت های غیر ضروری اجتناب کنید.

انتقال صوت به ایمیل

همانگونه که قبلا اشاره کردیم در ویپ این امکان وجود دارد که شما پیغام های خود را به ایمیل ارسال کنید ولی برای استفاده از این قابلیت شما می بایست تجهیزات خاصتی در سیستم شبکه خود داشته باشید که صوت را تبدیل به ایمیل نماید.

این مطلب را هم ببینید
کارت داخلی هایبرید KX-TDA0170

Interactive Voice Response

این قابلیت که به صورت ساده تر همان دیزا یا اپراتور اتوماتیک می باشد این قابلیت را برای شما فراهم می سازد که یک پیغام اولیه داشته باشید و بعد از تماس مشتریان خود با شنیدن پیام به بخش مورد نظر خود وصل گردد.

صف انتظار

هنگامی که کاربری مشغول به صحبت با مشتری خود دارد این قابلیت این امکان را می دهد که مشتریان به ترتیب اولویت تماس در صف انتظار جهت برقراری ارتباط باشند .این موضوع برای شرکت هایی که دارای تماس ورودی بالایی هستند بسیار مهم بوده است .

گزارش گیری و تعیین ساعات اداری

شما می توانید با توجه به بازده زمانی دلخواه گزارش هایی را از تماس های ورودی و خروجی خود بگیرید و عملکرد کاربران خود را مورد ارزیابی قرار دهید.و همچنین می توانید با توجه به شیفت های موجود در مجموعه خود تماس ها رو مدیریت کنید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *