آموزش سانترال پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

کارت خطوط داخلی TDA1178

کارت سانترال پاناسونیک KX-TDA1178

کارت خطوط داخلی TDA1178 چیست؟ همانطور که مستحضر هستید دستگاه های سانترال پاناسونیک سری TDA  و TDE  دارای این قابلیت میباشند که کاربران با توجه به نیاز خود بتوانند کارت های مورد نظر سانترال خود را انتخاب نمایند.

یکی از این کارت ها که استفاده بسیار فراوانی از طرف کاربران دارد کارت سانترال پاناسونیک KX-TDA1178 میباشد که با اضافه نمودن این کارت بروی دستگاه سانترال خود این امکان برای شما فراهم میگردد که ۲۴ خط داخلی آنالوگ به سیستم خود اضافه نمایید. با اضافه کردن کارت خطوط داخلی TDA1178 یک اسلت از فضای کابین سانترال اشغال میشود. این کارت برای راه اندازی داخلی های آنالوگ از قبیل داخلی فکس و داخلی تلفن بی سیم و همچنین داخلی های آنالوگبرای استفاده از تلفن های معمولی پاناسونیک کاربرد فراوانی دارد.

این مطلب را هم ببینید
فکس لیزری پاناسونیک

چند نکته که شما هنگام تهیه این کارت میبایست به آن توجه خاصی داشته باشید عبارتند از:

توجه داشته باشید که این کارت روی سری TDA و فقط روی کابین های سانترال پاناسونیک TDA100D, TDA100DBA, TDA100 DBP قابل استفاده میباشد و برای استفاده از کابین TDA600 , TDA620 ,TDE600, TDE620 میبایست کارت TDA6117 استفاده نمود.در سری TDE نیز این کارت قابل استفاده نمیباشد ، در واقع این چنیبن میتوان عنوان نمود که این کارت فقط روی چند مدل از دستگاه های سانترال پاناسونیک قابل استفاده است.

 

مشخصات کارت خطوط داخلی TDA1178

  • قابل استفاده بروی کابین های سری TDA100
  • قابل استفاده در باکس TDA100D پاناسونیک
  • قابل استفاده در باکس DBP TDA100 پاناسونیک
  • قابل استفاده در باکس DBA TDA100 پاناسونیک
  • افزایش ۲۴ خط داخلی آنالوگ
  • کارت همراه با کالر آی دی بروی تلفن های معمولی
این مطلب را هم ببینید
دستگاه اذان گو

 

 

همچنین بخوانید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *