آموزش سانترال پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

کارت خطوط شهری سانترال پاناسونیک

Panasonic City Line Card

کارت خطوط شهری سانترال پاناسونیک چیست ؟ در هر شرکت چه بزرگ و چه کوچک با توجه به نوع کار و حرفه‌ای که دارند از خطوط شهری با تعدادهایی مختلف استفاده می‌کنند ، هر چه شرکت وسیع تر و تعداد کارکنان و بخش های آن بیشتر میشود قطعاً تعداد کارت خطوط شهری سانترال پاناسونیک نیز افزایش پیدا میکند و در نتیجه نیاز به مدیریت دارند . سیستم سانترال نیز با به نیاز این شرکت‌ها طراحی‌شده است که با جمع‌آوری خطوط شهری در خود در کنار توزیع تماس‌ها، عمل کنترل و مدیریت تماس‌ها را نیز بر عهده دارد ، این دستگاه جعبه‌ای خالی است که متناسب با تعداد خط شهری و کاربرانی که دارد با جای‌دهی کارت‌های خاص در خود راه‌اندازی می‌شود.

انواع کارت خطوط شهری

در این مرکز تلفن برای تعریف خطوط شهری به کارت خط شهری نیاز است که در سری کم‌ظرفیت با ظرفیت ۳ خط شهری و در سری پرظرفیت ۸ و ۱۶ خط شهری طراحی‌شده است ، این کارت در کلیه مدل‌ها برای تکمیل خدمات نیاز به کارت کالرآیدی (نمایش مشخصات تماس‌گیرنده) دارند و تنها در سانترال KX-TDA100D هر کارت شهری مجهز به این سرویس پیش‌فرض است . نصب کارت ارتقاء خط شهری در سانترال مانند دیگر کارت‌ها نیاز به برنامه‌ریزی‌هایی خاص دارد به همین دلیل توصیه می‌شود که افرادی که آشنایی کامل به این موضوع دارند این کار را انجام دهند.

کارت خطوط شهری

شرکت پاناسونیک در سیستم های سانترال خود با در نظر گرفتن کلیه خطوط شهری و ویژگی های هر کدام کارت هایی را طراحی و تولید کرده است که برای شرکتهای مخابراتی با شرایط متفاوت مناسب است ، کارت خطوط شهری E1، T1، PRI، E&M و آنالوگ کارت هایی هستند که توسط این کمپانی برای مکان های مختلفی طراحی شده است که کارایی سانترال را افزایش می دهد.

این مطلب را هم ببینید
کارت VOIP پاناسونیک KX-TDA0490

کارت خطوط شهری سانترال پاناسونیک آنالوگ

پایه و اساس شرکت های مخابراتی خطوط آنالوگ است که در اکثر شرکت ها از این خطوط استفاده می شود . پاناسونیک با تولید کارت های خاصی تعریف خطوط شهری را برای سانترال امکان پذیر می کند ، این کارت ها متناسب با نوع و مدل سانترال در پورت های مختلفی طراحی شده است. در سانترال کم ظرفیت کارت هایی با قابلیت ۳ و ۲ خط شهری در نظر گرفته شده است و در سانترال پر ظرفیت و سانترال تحت شبکه ۴ و ۸ و ۱۶ پورتی تهیه شده است که کاربران می توانند با استفاده از این کارت ها میزان خطوط شهری مورد نظر خود در سانترال تعریف کنند.

کارت خطوط شهری سانترال پاناسونیک دیجیتال

در واقع منسجم ۳۰ خط شهری است و به ۳۰ کاربر این اجازه را می دهد که در یک لحظه با این خط تماس برقرار کنند و این خط پاسخ گوی آن ها باشد. این خطوط برای پشتیبانی شدن در سانترال نیازمند کارتی هستند که بتواند در دستگاه جای بگیرد و به کاربران سانترال امکان استفاده از این خط را بدهند. سانترال پر ظرفیت دیجیتال و سانترال پر ظرفیت تحت شبکه این ویژگی را فراهم می کنند که خطوط شهری دیجیتال را پشتیبانی کنند و به کاربران خود این اجازه برنامه ریزی این خطوط را به راحتی امکان پذیر می کنند.

این مطلب را هم ببینید
کارت آپشنال پاناسونیک KX-TDA0190

سرویس نمایش مشخصات فرد تماس گیرنده (کالر آی دی)

در ابتدای استفاده از خطوط این امکان فراهم نشده است که بتوان شماره شخص تماس گیرنده را در هنگام دریافت تماس مشاهده کرد. این ضعفی بسیار بزرگ به حساب می آمد و شرکت های پیشتاز در این زمینه تلاش خود را برای رفع این معضل افزایش دادند و توانستند با فعال سازی برنامه هایی خاص بر روی سیستم مخابراتی این سرویس را پیاده سازی کنند.سرویس نمایش مشخصات فرد تماس گیرنده یا سرویس کالرآیدی باعث شده است شماره افراد در هنگام برقراری تماس مشخص شود و ابتدایی ترین ویژگی این سرویس جلوگیری از ایجاد مزاحمت توسط شماره های ناشناس است.

پاناسونیک سانترال های خود را در حالت پیش فرض بر این مبنا طراحی کرده است که خریدار نیاز این سرویس ندارد و در صورت نیاز می تواند کارت کالرآیدی را تهیه و بر روی کارت خطوط شهری خود نصب کند. این کارت ها متناسب با ویژگی سخت افزاری هر کارت خط شهری طراحی شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *