تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

کامپیوتر گیمینگ ماژولار تاماهاک ریزر معرفی شد

کامپیوتر گیمینگ ماژولار تاماهاک ریزر

ریزر یکی از مشهورترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی تجهیزات گیمینگ است. این شرکت با وجود سابقه‌ی کم، اعتباری قابل توجه میان کاربران دارد. کامپیوتر گیمینگ ماژولار تاماهاک ریزر محصول جدیدی از این کمپانی بوده که به تازگی معرفی شده و سخت افزار قدرتمندی دارد.

کامپیوتر گیمینگ ماژولار تاماهاک ریزر

این کامپیوتر گیمینگ طراحی شبیه به ایکس باکس سری ایکس دارد. این محصول یک جعبه مشکی رنگ است که به صورت افقی روی میز شما قرار می‌گیرد. با توجه به طراحی ماژولار می‌توان به راحتی قطعات آن را ارتقا داد و تنها کافیست آن را از کیس خود بیرون بکشید. ریزر از قطعات قدرتمندی در جدیدترین محصول خود استفاده کرده. کامپیوتر گیمینگ ماژولار تاماهاک ریزر به پردازنده اینتل Core i9-9980K کافی‌لیک مجهز شده و دارای ۱۶ گیگابایت رم DDR4 به همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD و هارد درایو ۲ ترابایتی است. این کامپیوتر شرکت ریزر از یک پاور ۷۵۰ واتی بهره می‌برد.

این مطلب را هم ببینید
لپ‌تاپ‌های جدید سری گلکسی بوک گو سامسونگ معرفی شد

این محصول از وای فای ۶ و بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و در آن به ۴ پورت USB-A و ۲ پورت تاندربولت دسترسی خواهید داشت. تقریبا تمام بخش‌های این کامپیوتر را به جز پردازنده می‌توانید ارتقا دهید. با رم بالاتر، حافظه SSD سریع‌تر، فضای ذخیره‌سازی بیشتر و استفاده از GPU قدرتمندتر می‌توانید عملکرد آن را بیش از پیش افزایش دهید.

در حالی که در کامپیوتر گیمینگ جدید ریزر به سخت افزار قدرتمندی دسترسی دارید و می‌توانید قطعات آن را به راحتی ارتقا دهید، قیمت آن می‌تواند برایتان دردسرساز شود. این محصول با قیمت پایه ۲۴۰۰ دلار به فروش می‌رسد که ۵ برابر قیمت ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ است.

اگر در این کامپیوتر به قدرت گرافیکی بالاتری نیاز داشته باشید، می‌توانید آن را با جدیدترین کارت گرافیک انویدیا یعنی جی‌فورس RTX 3080 سفارش دهید. این نسخه قیمتی برابر ۳۲۰۰ دلار دارد که بسیار گران‌تر از کنسول‌های بازی است. در حال حاضر امکان پیش‌ خرید این کامپیوتر در آمریکا وجود دارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای تعمیر ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *