ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش تبدیل فایل پی دی اف به اکسل

آموزش تبدیل فایل پی دی اف به اکسل

با وجود اینک پی دی اف یکی از محبوب ترین فرمت های محسوب میشود، در شرایطی نیاز داریم تا فایل PDF را به Excel تبدیل کنیم. در ادامه روش های تبدیل فایل پی دی اف به اکسل را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

روش های تبدیل فایل پی دی اف به اکسل

SmallPDF

سرویس آنلاین SmallPDF قابلیت تبدیل فرمت های مختلف به PDF  و برعکس را فراهم ساخته است. استفاده از این ابزار جهت تبدیل فایل PDF به فایل Excel ساده است. به راحتی فایل خود را روی قسمت سبز رنگ سایت بکشید و یا با کلیک روی آیکن پوشه، فایل را از سیستم خود انتخاب کنید.

استفاده از Adobe Acrobat Pro DC

Adobe Acrobat Pro DC یک نرم افزار تبدیل پی دی اف به اکسل بسیار عالی و کاربردی است و به عنوان یکی از برترین اپلیکیشن‌های خواندن و ویرایش فایل‌های PDF، شیوه‌های آسانی را برای تبدیل یک فایل PDF به یک فایل Excel، ارائه می‌دهد. نرم افزاری که از پس تبدیل فایل پی دی اف به اکسل فارسی هم برمی‌آید. البته این ویژگی‌های منحصر به فرد و تمام عیار، در صورت پرداخت اشتراک در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. اما خوشبختانه نسخه آزمایشی رایگانی هم از آن موجود است؛ بنابراین برای یک بار تبدیل PDF به اکسل، این شیوه به کارتان خواهد آمد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تغییر نام گروهی فایل ها در ویندوز

سایت Simply PDF

پس از انتخاب و آپلود فایل های خود، با کلیک روی دکمه Show More Options می توانید تنظیمات بیشتری را ببینید. پس از انتخاب تنظیمات مورد نظر، با کلیک روی Convert، فایل های شما تبدیل فرمت می شوند.

استفاده از یک وب اپلیکیشن رایگان

آیا می‌خواهید که تبدیل پی دی اف به اکسل بدون تغییر فونت انجام شود؟ از این وب اپلیکیشن استفاده کنید. می‌دانید که برنامه‌هایی مثل Adobe برای همه به درستی کار نمی‌کنند. بنا به دلایل بسیاری شاید موفق به نصب آنها روی سیستم‌تان نشوید و یا شاید ترجیح دهید یک سرور از راه دور، کارتان را انجام دهد. هیچ مشکلی نیست! در اینجا روش‌های دیگری هم برای تبدیل پی دی اف به Excel داریم.

این مطلب را هم ببینید
آموزش فارسی کردن اعداد در ورد بصورت دائم

شما همیشه حق این را دارید که تبدیل پی دی اف به اکسل آنلاین را تجربه کنید. هر چند تعدادی مبدل آنلاین وجود دارد که می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید، اما یکی از آن گزینه‌های دلچسب را برایتان گلچین کرده‌ایم. وبسایت PDFtoExcel.com را اکیدا به شما توصیه می‌کنیم؛ چون رایگان است، رابط تمیز و کاربرپسندی دارد و کارتان را سریع راه می‌اندازد. در واقع با این شیوه می‌توانید تبدیل پی دی اف به اکسل اندروید را امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *