ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش تبدیل JPG به WebP بصورت آنلاین

تبدیل JPG به WebP بصورت آنلاین

تغییر فرمت تصاویر یکی از کارهای رایج در میان کاربران است. در این بخش می خواهیم نحوه تبدیل JPG به WebP بصورت آنلاین را به شما عزیزان آموزش دهیم.

روش های تبدیل JPG به WebP بصورت آنلاین

سایت Online-Convert

سایت Online-Convert یک سایت تبدیل فرمت عکس آنلاین و رایگان است که به کمک آن می‌توانید تصاویر با فرمت JPG را به WebP تبدیل کنید. برای این منظور کافیست تصویر با فرمت JPG موجود در رایانه خود را در سایت بارگذاری کنید و روی گزینه Start Conversion کلیک کنید. به این ترتیب در زمان کوتاهی فرمت تصویر به WebP تغییر می‌کند و می‌توانید آن را بارگیری کنید.

سایت ezgif

سایت ezgif نیز یک سایت رایگان و آنلاین برای تغییر فرمت تصاویر است که می‌توانید از آن برای تبدیل فرمت عکس به WebP استفاده کنید. در این سایت می‌توانید تصویر یا لینک تصویر با فرمت JPG را بارگذاری کنید. در ادامه با کلیک روی گزینه Convert To WebP فرمت تصویر تغییر خواهد کرد. در این سایت چند ابزار در اختیار شما است که می‌توانید برای تغییر در تصویر استفاده کنید. از جمله می‌توان به Crop برای بریدن تصاویر، Resize برای تغییر اندازه تصاویر، Rotate برای چرخاندن تصویر و Effect برای افزودن برخی افکت‌ها به تصاویر اشاره نمود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین موس پدهای گیمینگ سال 2020

سایت Convertio

یکی دیگر از ابزارهایی آنلاین که برای تغییر فرمت تصاویر می‌توانید مورد استفاده قرار دهید، سایت Convertio است. در این سایت نیز باید تصویر را فرمت JPG را رایانه خود در سایت بارگذاری کنید. همچنین می‌توانید URL تصویر را نیز قرار دهید. در ادامه فرمت تصویر نهایی را روی WebP  قرار دهید. پس از چند لحظه کار تبدیل فرمت تصویر انجام می‌شود و می‌توانید تصویر جدید را بارگیری کنید.

سایت Cloudconvert

سایت Cloudconvert نیز ابزار آنلاین و رایگان دیگری است که برای تبدیل فرمت تصاویر می‌توانید از آن استفاده کنید. در ابتدا باید تصویر مورد نظر را در سایت بارگذاری کنید. تصویر را می‌توانید از رایانه، گوگل درایو و دارپ باکس انتخاب کنید. همچنین می‌توانید URL تصویر را نیز در سایت قرار دهید. در ادامه باید فرمت تصویر نهایی را روی WebP قرار دهید. در نهایت با کلیک روی گزینه Convert کار تبدیل فرمت تصویر را انجام دهید.

این مطلب را هم ببینید
چگونه یک فایل PDF را درون ورد قرار دهیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *