ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش رفع ارور ۰x8007025D در حین نصب ویندوز

رفع ارور ۰x8007025D در حین نصب ویندوز

معمولا در هنگام نصب ویندوز از روی فلش مموری و یا هر رسانه USB دیگری با خطای ۰x8007025D مواجه شوید. این خطا باعث می شود تا نصب ویندوز متوقف شود. اگر می خواهید روش های رفع ارور ۰x8007025D در حین نصب ویندوز را یاد بگیرید با ما در این بخش همراه باشید.

روش های رفع ارور ۰x8007025D در حین نصب ویندوز

ویندوز را از DVD نصب کنید

راه حلی که می توانید اول از همه امتحان کنید این است که به جای فلش مموری بوتیبل از DVD نصب ویندوز استفاده کنید؛ در اکثر مواقع با این کار ارور ۰x8007025D رفع می شود. پس شروع کنید و با استفاده از ابزار Media Creation Tool فایل ISO ویندوز را دانلود کنید و در DVD راست کنید و بعد ویندوز را از این دی وی دی نصب کنید. اگر دستگاه DVD ندارید راه حل های زیر را امتحان کنید.

نصب ویندوز ۱۰ در مد Legacy Mode

قبلا ۴ روش رفع مشکل ارور GPT در نصب ویندوز ۱۰، ۸، ۷ و تبدیل پارتیشن GPT به MBR را به شما آموزش دایدم؛ اما برای حل این ارور ویندوز در یک سیستم دیگر؛ فایل ISO ویندوز را دانلود کنید. برای حل مشکل عدم نصب ویندوز، با استفاده از ابزار RUFUS و با استفاده از فایل ISO ویندوز؛ یک رسانه USB ویندوز ۱۰ با پارتیشن MBR ایجاد کنید. فلش مموری را به سیستمی که مشکل دارد وصل کنید و برای نصب ویندوز از فلش مموری Legacy Boot بوت شوید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش دسته بندی تب ها در گوگل کروم

حل ارور ۰x8007025D ویندوز با جدا کردن تمام دستگاه های اکسترنال

تمام دستگاه های USB و سایر دستگاه های جانبی از جمله کابل اینترنت را جدا کنید. در اکثر مواقع نصب ویندوز به دلیل خراب بودن درایورهای سخت افزاری یا قدیمی بودن درایورها؛ خطاهایی را ایجاد می کند. همچنین مشخص می شود که بعد از کپی کردن فایل ها در کامپیوتر؛ ممکن است نصب ویندوز دیگر به فلش مموری شما نیازی نداشته باشد. فقط فلش مموری را جدا کنید و ببینید نصب از جایی که متوقف شده است ادامه پیدا خواهد کرد یا نه.

دانلود فایل ISO جدید

این احتمال وجود دارد که فایل ایمیجی که دانلود کرده اید دارای یک فایل خراب باشد که رمزگشایی یا کپی نمی شود. ممکن است فایلی در درایو USB یا دیسک موجود نباشد. باید فایل ها را دوباره دانلود کنید؛ درایو USB نصب خود را ایجاد کنید و بعد دوباره نصب را شروع کنید. برای دانلود فایل ISO ویندوز ۱۰ به سایت مایکروسافت مراجعه کنید. همچنین می توانید در مورد نحوه دانلود و استفاده از ایزار ایجاد رسانه برای ایجاد فلش مموری بوتیبل دستورالعمل هایی را دریافت کنید. هنگام نصب، مطمئن شوید که تنظیمات Recommended Windows را از حالت انتخاب خارج کرده اید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل پرینت نگرفتن در گوگل کروم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *