ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش ریست فکتوری Magic Mouse یا Magic Keyboard

ریست فکتوری Magic Mouse یا Magic Keyboard

از جمله لوازم جانبی پرکاربرد برند اپل که بسیاری از کاربران سیستم های مک از آن استفاده می کنند می توان به موس و کیبورد جادویی اپل اشاره کرد. اگر می خواهید نحوه ریست فکتوری Magic Mouse یا Magic Keyboard را یاد بگیرید با ما در این بخش همراه باشید.

ریست فکتوری Magic Mouse یا Magic Keyboard

گاهی مواقع ممکن است موس یا کیبورد جادویی اپل شما برای اتصال به بلوتوث یا مسائل دیگر دچار اختلال شود و عملکرد مناسبی بر روی سیستم مک شما نداشته باشد. یا اینکه شاید قصد داشته باشید مجیک موس و کیبورد خود را به فروش برسانید. در این مواقع پیشنهاد می‌شود پیش از آنکه آنها را به دست شخص دیگری بسپارید یک بار عمل ریست فکتوری را بر روی موس و کیبورد خود انجام دهید.

  1. ابتدا موس یا کیبورد را از طریق بلوتوث با مک جفت سازی کنید. آیکون بلوتوث را در نوار منو پیدا کنید. در صورتی که قادر به یافتن این آیکون نیستید می‌توانید گزینه مربوط به آن را از طریق System Preferences > Bluetooth > Show Bluetooth in menu bar فعال سازی کنید.
  2. روی آیکون بلوتوث کلیک کنید و از روی کیبورد، دکمه‌های Option و Shift را همزمان نگه دارید.
  3. حالا روی گزینه Factory Reset all connected Apple devices کلیک کنید.
این مطلب را هم ببینید
Modern Standby در ویندوز 10 به چه حالتی گفته می شود؟

بعد از این کار موس و کیبوردی که به سیستم است بلافاصله به تنظیمات کارخانه باز میگردد. پس از این کار در صورت لازم می‌توانید مجددا موس یا کیبورد را با مک خود جفت سازی کنید. تنها راه ریست فکتوری موس و کیبورد جادویی اپل از طریق مک است و هیچ دکمه یا دکمه ترکیبی برای انجام این کار به صورت مستقیم از روی خود موس و کیبورد وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *