مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بررسی کیبورد کولرمستر SK650

کیبورد کولرمستر SK650

شرکت Cooler Master ب عنوان یکی از تولیدکنندگان مرغوب لوازم خنک‌کننده شناخته شده است. اما بد نیست بدانید که این تولید کننده لیست طویلی از لوازم جانبی چون کیبورد، موس و هدفون نیز دارد که از نظر کارایی و زیبایی جزء بهترین‌ها در رده خود طبقه‌بندی می‌شوند. کیبورد کولرمستر SK650 محصولی از این برند می باشد که در این بخش به بررسی آن می پردازیم.

کیبورد کولرمستر SK650

سطح بدنه این کیبورد از جنس آلومینیوم برس خورده ساخته شده و ظاهری جذاب و ساده به آن بخشیده است. ضخامت این سطح فلزی مقاومت خوبی در ساختار بدنه بوجود آورده و با قرار گرفتن دستان روی کیبورد به هنگام فشردن کلید‌ها، احساس خوبی از پایداری و کیفیت بالا به کاربر منتقل می‌کند.

کیبورد کولرمستر SK650

این کیبورد از سری کیبورد‌های مکانیکی این شرکت است که به سوییچ‌های مکانیکی کوتاه Cherry MX قرمز مجهز شده است. این سوییچ‌ها به منظور به‌کارگیری در کیبوردهای جمع و جور و باریک بهینه‌سازی شده اند و می‌توانند نسبت به سوییچ‌های معمولی همین شرکت، ضخامت صفحه‌کلید را تا یک سانتی‌متر کاهش دهند. از نظر طراحی نیز ظاهر ساده و بدون جزئیات، در کنار روکشِ کلید‌های مسطح و رنگ خنثی بدنه فلزی، می‌تواند هماهنگ با دکوراسیون محیط کار و کامپیوتر شما باشد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش غیرفعال کردن نرم افزارهای Startup در ویندوز 10

کیبورد مورد بحث در کنار موارد بالا به یک نورپردازی خیره‌کننده RGB نیز مجهز شده است تا به کمک نورهای RGB براق و پر نور و جلوه‌های منحصر به فرد، تمام شرایط را برای دریافت کارایی مناسب و زیبایی حداکثری از این محصول فراهم آید. شکل ظاهری کیبورد به همراه نورپردازی آن نیز زینت‌دهنده فضای روی جعبه بوده و در این سوی جعبه برخی اطلاعات و مشخصه‌های بارز این محصول از جمله مجهز بودن به سوییچ‌های مکانیکی Low-Profile ساخت Cherry MX و نورپردازی RGB درج شده است.

این محتویات برای یک کیبورد 130 دلاری قابل قبول ارزیابی می‌شود و باید در نظر گرفت این محصول یک کیبورد گیمینگ با طراحی خاص برای به حداکثر رساندن کارایی در کنار ظاهری ساده و زیباست. با این توصیف، نبود استراحت‌گاه دست تا حدودی قابل توجیه است. یکی از دلایل محبوبیت کیبورد‌های مکانیکی نحوه عملکرد سوییچ‌های مکانیکی است که می‌تواند هنگام کار از نظر فشار مورد نیاز برای عملکرد و صدای تولید شده هنگام فشرده شدن حس بهتری به کاربر منتقل کند.

این مطلب را هم ببینید
لغو کنفرانس بازاریابی جهانی فیسبوک بخاطر ویروس کرونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *