بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بهترین بازی های ماشین جنگی را بشناسید

بهترین بازی های ماشین جنگی

در گذشته سبک ماشین جنگی محبوبیت زیادی در میان گیمرها داشت. هنوز هم هستند کسانی که از انجام بازی های این سبکی لذت می برند. اگر می خواهید بهترین بازی های ماشین جنگی را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین بازی های ماشین جنگی

Burnout

در اوایل نسل ششم بود که EA تصمیم گرفت تا کمی از سری نید فور اسپید فاصله بگیرد و المان‌های جدیدی را به ژانر Racing اضافه کند. نتیجه این تغییر و تحولات، به وجود آمدن یک آی پی جدید به نام Burnout بود. وجه تمایز اولیه میان این بازی و عناوین دیگر اتومبیل‌رانی، برخورد سهمگین ماشین‌ها به یکدیگر و موانع بازی بود. این آیتم‌ها جذابیت بیشتری به بخش آرکید بازی اضافه می‌کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های ماریو

Twisted Metal

سری بازی‌های Twisted Metal برخلاف سال‌های کم کار اخیر، گذشته پرافتخاری را در ژانر ماشین جنگی طی کرده و تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های انحصاری کنسول پلی‌استیشن نیز شده است. چهار نسخه فوق‌العاده برای PlayStation و دو نسخه اصلی برای PlayStation 2 و درنهایت یک نسخه برای پلی استیشن 3 ماحصل دیوید جف و سونی در تاریخ گیم بود.

Crash Team Racing

نام سری بازی‌های «کراش» برای ما ایرانی‌ها یادآور روزهای خوش اولین کنسول پلی‌استیشن است. اثری فاخر از ناتی‌داگ که آخرین نسخه ساخته‌ شده به دست این استودیو، حسن ختام ستودنی برای سونی بود. بازی Crash Team Racing کلکسیونی از بهترین‌هاست. از بهترین‌های ریسینگ گرفته تا یکی از بهترین بازی های ماشین جنگی.

Vigilante 8

Vigilante 8 از آنجایی قابل بررسی است که دو المان در بازی را به خوبی تقویت کرده است. پرداختن به بخش داستانی مهم‌ترین آن است. ماموریت‌ها به صورت مراحل داستانی پیش می‌رود و شما باید در نقش تبهکاران یا گروه مقابل آنها یعنی ویجیلانتی با آنها مبارزه کنید. هر ماموریت شامل اهداف خاصی است و الزاما نباید اتومبیل‌های رقیب را نابود کرد. وجه موفق دیگر Vigilante 8 در تجهیز اتومبیل‌ها است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی مربی برتر (OSM)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *