تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین لپ تاپ های دانشجویی ارزان قیمت بازار ایران

بهترین لپ تاپ های دانشجویی ارزان قیمت

واقعیت این است که مثل چند سال پیش، لپ‌تاپ دیگر کالایی نیست که به‌راحتی بتوان آن را تهیه کرد. از این رو خرید لپ تاپ برای دانشجویان بسیار دشوار است و هزینه های زیادی به همراه دارد. حال در این بخش قصد داریم بهترین لپ تاپ های دانشجویی ارزان قیمت بازار ایران به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی ارزان قیمت بازار ایران را بشناسید

لنوو Ideapad 130 – NPT

لپ تاپ دانشجویی لنوو آیدیا پد 130 یکی از مقرون به صرفه‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار است. این لپ‌تاپ از پردازنده نسل هشتم Core i3 اینتل با فرکانس پایه 2.2 گیگاهرتز بهره می‌برد و در کنار آن هم از 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت هارد برخوردار است. همچنین اندازه صفحه نمایش این لپ تاپ 15 اینچ با رزولوشن 1366×768 است. لنوو برای این لپ تاپ 2 درگاه USB 3.0 و یک درگاه HDMI در نظر گرفته تا کاربران بتوانند لوازم جانبی مثل هارد و پاوربانک را به دستگاه متصل کنند.

ایسر مدل Aspire 3 A315-55G-5646

اگر کمی بتوانید بودجه خودتان را افزایش دهید می‌توانید لپ تاپ ایسر مدل A315-55G-5646 را با پردازنده نسل هشتم Core i5 اینتل و 8 گیگابایت رم به خانه ببرید که دارای بیشتر مشخصات بهترین لپ تاپ دانشجویی است. البته ایسر این لپ تاپ را در مدل‌های دیگر با قیمت کمتری نیز به فروش می‌رساند. برای مثال مدل A315-54 با 4 گیگابایت رم و پردازنده Core i3 با قیمت 10 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این مدل سال گذشته نیز جز بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2019 به حساب می‌آمد.

این مطلب را هم ببینید
چند ترفند ساده برای افزایش سرعت مرورگر کروم

ایسوس مدل VivoBook X540UA – B

از مهمترین ویژگی‌های این لپ تاپ دانشجویی ایسوس برخورداری از صفحه نمایش Full HD است که می‌تواند تصاویر را با روشنایی و وضوح بسیار خوبی به نمایش بگذارد. در کنار این نمایشگر شما یک درگاه HDMI، یک درگاه USB 3.0 و دو درگاه USB 2.0 در اختیار دارید.

لنوو مدل Ideapad L3 – A

این لپ تاپ که یک لپ تاپ مناسب دانشجویی است و شاید از دید برخی بهترین لپ تاپ دانشجویی موجود در بازار باشد، یکی از جدیدترین محصولات لنوو به شمار می‌آید. بزرگترین نقطه قوت این محصول استفاده از پردازنده نسل دهم کامت لیک اینتل به نام Core i3 10110U است که به نسبت نسل‌های قبلی با وجود عملکرد بهتر، در مصرف باتری نیز به اندازه قابل توجهی صرفه جویی می‌کند. فرکانس پایه این پردازنده 2.1 گیگاهرتز است و فرکانس توربو آن نیز به 4.1 گیگاهرتز می‌رسد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای افزایش کیفیت ویدیو

لنوو مدل Ideapad L340 – B

بدنه این لپ‌تاپ مانند سایر لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت لنوو از جنس پلاستیک ساخته شده و وزن آن نیز 2.2 کیلوگرم است. لنوو برای این لپ‌تاپ هم از پردازنده نسل هشتم Core i3 8145U استفاده کرده که 2 سال پیش از سوی اینتل وارد بازار شد. فرکانس پایه این پردازنده 2.10 گیگاهرتز است که با فناوری توربو اینتل می‌تواند به 3.90 نیز برسد. در کنار این پردازنده 4 گیگابایت رم و 1 ترابایت هارد داخلی را داریم که سبب می‌شوند این لپ تاپ مناسب برای کارهای دانشجویی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *