تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

تبلت Tab M10 5G لنوو در راه است

تبلت Tab M10 5G لنوو

لنوو کارش را از یک دفتر کوچک در چین آغاز کرد و اولین پروژه‌ی آن‌ها با شکست مواجه شد. اما امروزه جزو یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان لپ‌تاپ در دنیا است. شایعاتی منتشر شده که قرار است تبلت Tab M10 5G لنوو  با قیمتی مناسب وارد بازار شود.

تبلت Tab M10 5G لنوو

این تبلت اقتصادی که در گوگل پلی کنسول مشاهده شده، از صفحه نمایشی با اندازه 10 اینچ برخوردار خواهد بود که می‌تواند تصاویر را با وضوح 1920 × 1200 پیکسل به نمایش بگذارد . در صفحه این تبلت در گوگل پلی کنسول، به شماره مدل TB-X607Z برای آن اشاره شده و همچنین یک رندر کوچک از آن وجود دارد که به نظر نمی‌رسد بتوان برای درک ویژگی‌های طراحی Tab M10 5G به آن استناد کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای افزایش کیفیت ویدیو

این لیست از تراشه SM6350 شرکت کوالکام به عنوان مغز پردازشی این دستگاه یاد می‌کند که در واقع همان پردازنده اسنپدراگون 650 5G با لیتوگرافی 8 نانومتری بوده و 6 هسته پردازشی  Kryo 560 Silver با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز و دو هسته Kryo 560 Gold با فرکانس 2 گیگاهرتز، آن را همراهی می‌کنند. این دستگاه همچنین به پردازنده گرافیکی Adreno 619L و تراشه X51 5G نیز مجهز شده که نسبت به نسخه قبلی تبلت‌های M10 و چیپ‌های Helio P22 آن‌ها پیشرفت محسوسی محسوب می‌شود. لنوو برای این دستگاه از یک حافظه رم 6 گیگابایتی  نیز بهره برده است.

البته قبلاً این شماره مدل در لیست‌های گیگ‌بنچ نیز مشاهده شده بود که اطلاعات به دست ‌آمده در مورد سخت‌افزار این دستگاه و استفاده آن از اندروید نسخه 11 را تایید می‌کنند. هنوز شرکت لنوو هیچ اطلاعاتی در مورد برچسب قیمتی و تاریخ ارائه رسمی این تبلت میان‌رده به بازار را منتشر نکرده، اما کارشناسان اعتقاد دارند که لنوو قصد داشته باشد تا از این تبلت، به زودی و در کنار Yoga Tab Pro رونمایی کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش شخصی سازی آیکون‌ها در ویندوز ۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *