آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک

تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک

امروز می خواهیم در رابطه با تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک صحبت کنیم. تلفن‌های ثابت جدید پاناسونیک می‌توانند پیام‌های متنی را با رایانه‌ها و دستگاه‌های بی‌سیم از جمله تلفن‌های همراه مبادله کنند. این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد که پاناسونیک در دو هفته آینده فروش نسل جدیدی از تلفن های بی سیم را آغاز خواهد کرد که پیام های متنی را با رایانه ها و دستگاه های بی سیم از جمله تلفن های همراه مبادله می کنند. اگر می خواهید درباره ی تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک بدانید تا انتها با ما همراه باشید.

منشی تلفنی پاناسونیک چیست؟

افزودن سرویس پیام رسانی به نام SMS (سرویس پیام کوتاه) به تلفن های بی سیم واکنش سازندگان تلفن به افزایش تعداد افرادی است که خدمات تلفن ثابت خود را برای تلفن های همراه رها می کنند.

تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک

سیستم تلفن بی سیم پاناسونیک شما دارای یک منشی تلفنی است که برای ضبط پیام ها طراحی شده است. منشی تلفنی خود را بر اساس ترجیحات شخصی تنظیم کنید تا بتوانید در زمانی که خارج از خانه هستید پیام جمع آوری کنید. هنگامی که منشی تلفنی شما راه اندازی شد، دقیقاً به روشی که شما ترجیح می دهید کار می کند و می توانید هر زمان که از محل کار یا بازی به خانه برگشتید، به پیام های خود گوش دهید و به تماس های تلفنی پاسخ دهید.

مرحله 1:

برای گوش دادن به پیام تبریک فعلی، دکمه “بررسی سلام” را در پایه تلفن پاناسونیک خود فشار دهید. اگر سلام فعلی راضی کننده است، می توانید آن را ترک کنید.

گام 2:

دکمه “Greeting rec” را روی پایه تلفن پاناسونیک خود فشار دهید و به صدای بوق گوش دهید. واضح صحبت کنید و یک سلام کوتاه را ضبط کنید. پس از اتمام ضبط پیام، دکمه “Greeting rec” را فشار دهید.

مرحله 3:

پیام ضبط شده خود را با فشار دادن دکمه “چک تبریک” بررسی کنید. اگر پیام ضبط شده جدید را دوست دارید، همه چیز آماده است. اگر نه، مراحل را تکرار کنید تا پیامی که دوست دارید دریافت کنید. این گونه می توانید از تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک بهره مند شوید.

این مطلب را هم ببینید
کدهای تلفن پاناسونیک

مرحله 4:

صدای منشی تلفنی پاناسونیک خود را تنظیم کنید. فلش “بالا” را برای افزایش صدا و فلش “پایین” را فشار دهید تا صدا را کاهش دهید. این برای بهبود تجربه گوش دادن به پیام شما طراحی شده است.

مرحله 5:

تعداد زنگ‌هایی را که می‌خواهید تلفن قبل از اینکه منشی تلفنی آن را بلند کند انتخاب کنید. تنظیمات کارخانه چهار حلقه است. “Menu” را فشار دهید و دکمه بالا یا پایین را فشار دهید تا به “تنظیمات اولیه” برسید. “انتخاب” را در “تنظیم پاسخ” فشار دهید. “تعداد حلقه ها” را فشار دهید. از کلیدهای بالا یا پایین برای انتخاب تعداد حلقه ها استفاده کنید و سپس دکمه “انتخاب” را فشار دهید. این گونه شما تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک خود را انجام داده اید.

مرحله 6:

برای گوش دادن به پیام های خود، دکمه «پخش» منشی تلفنی را فشار دهید. شماره ای در پایه تلفن ظاهر می شود که نشان دهنده تعداد پیام هایی است که دارید. “حذف” را فشار دهید تا پیام های خود را از سیستم پاسخگویی تلفن پاناسونیک خود حذف کنید.

نحوه دسترسی به پیام های منشی تلفنی از یک مکان خارجی

با استفاده از تلفن لمسی، می توانید با شماره تلفن خود از خارج تماس بگیرید و برای گوش دادن به پیام ها یا تغییر تنظیمات سیستم پاسخگویی به دستگاه دسترسی داشته باشید. راهنمای صوتی دستگاه از شما می خواهد که کلیدهای شماره گیری خاصی را برای انجام عملیات های مختلف فشار دهید.

هنگام کار با سیستم منشی تلفنی از راه دور باید یک کد دسترسی از راه دور 3 رقمی وارد شود. این کد از گوش دادن به پیام های شما از راه دور توسط طرف های غیرمجاز جلوگیری می کند. برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به این محصول، توصیه می کنیم به طور مرتب کد ریموت را تغییر دهید. این گونه تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک به راحتی قابل انجام است. کد پیش فرض دسترسی از راه دور به منشی تلفنی «111» است. برای برنامه ریزی کد خود، مراحل زیر را روی گوشی یا واحد پایه انجام دهید.

استفاده از سیستم پاسخگویی از راه دور

استفاده از سیستم پاسخگویی از راه دور: شماره تلفن خود را از یک تلفن لمسی شماره گیری کنید. پس از شروع پیام تبریک، کد دسترسی از راه دور خود را وارد کنید. در صورت لزوم از فرمان های راهنمای صوتی پیروی کنید یا با استفاده از دستورات از راه دور دستگاه را کنترل کنید. وقتی تمام شد، تلفن را قطع کنید. این گونه تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک هم اجرا می شود.

این مطلب را هم ببینید
بررسی دستگاه سانترال پاناسونیک سری TE

تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک

سرویس پست صوتی

سرویس پست صوتی به شما امکان می دهد پیام ها را در یک صندوق پست صوتی شخصی دریافت کنید که در آن به راحتی می توانید پیام های خود را گوش دهید، ذخیره یا پاک کنید. اگر پیام‌های جدیدی دارید، وقتی تلفن خود را برمی‌دارید، صدای شماره‌گیری متناوب را می‌شنوید. اگر تلفن شما دارای چراغ نشانگر پیام باشد، وقتی پیام‌های جدیدی دریافت می‌کنید، چشمک می‌زند. همچنین می توانید از صندوق پست های فرعی برای جدا نگه داشتن پیام های اعضای خانواده استفاده کنید.

پست صوتی خود را تنظیم کرده و به آن دسترسی داشته باشید

دستورالعمل های زیر را برای راه اندازی و دسترسی به صندوق پست صوتی خود و گوش دادن به پیام ها مشاهده کنید. یا دستورالعمل های دقیق تر برای خدمات پست صوتی AT&T (PDF، 823KB) را مشاهده کنید. تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک به همین راحتی قابل اجرا است.

تنظیم پست صوتی

تنظیم پست صوتی: برای تنظیم صندوق پست صوتی خود با استفاده از تلفن متصل به پست صوتی AT&T خود (مانند شماره خانه)، این مراحل را دنبال کنید: 98* را شماره گیری کنید یا شماره دسترسی خود را شماره گیری کنید. برای راه‌اندازی صندوق پستی خود، دستورات را دنبال کنید. برای تنظیم صندوق پستی خود با استفاده از شماره تلفنی که به پست صوتی AT&T شما متصل نیست، این مراحل را دنبال کنید: شماره خود را شماره گیری کنید. پین موقت (شماره تلفن 10 رقمی خود) را وارد کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک آشنا کنیم، امیدواریم که مطالب برای شما آموزنده و مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *