بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

دوربین میرورلس لایکا SL2-S معرفی شد

دوربین میرورلس لایکا SL2-S

لایکا یکی از قدیمی‌ترین برندهای صنعت اپتیک محسوب می‌شود که با نزدیک به دو قرن فعالیت، نقش مهمی در پیشرفت و توسعه‌ی آن داشت. دوربین میرورلس لایکا SL2-S محصول جدیدی از این برند بوده که به تازگی رونمایی شده و به بازار عرضه شده است.

دوربین میرورلس لایکا SL2-S

دوربین SL2-S از نظر بدنه، طراحی، کیفیت ساخت، نمایشگر LCD، منظره‌یاب، لرزشگیر و فوکوس خودکار تفاوتی با SL2 ندارد اما به جای سنسور ۴۷.۳ مگاپیکسلی به حسگر ۲۴ مگاپیکسلی مجهز شده که از نظر میزان نور جذب عملکرد مطلوبی دارد. بافر ۴ گیگابایتی در کنار کاهش رزولوشن به دوربین اجازه ثبت ۲۵ فریم در ثانیه با شاتر الکترونیک می‌دهد و از آنجا که لایکا برای نخستین از سنسور BSI استفاده کرده حالا محدوده ISO بیشتر شده و در محیط‌های کم نور تصاویر با کیفیت بالاتری به ثبت می‌رسند.

این مطلب را هم ببینید
عکاسی باغ وحش و نکات آن

SL2-S هم مثل نسل قبل دارای دو مود مجزا برای عکاسی و تصویربرداری است و به شما اجازه می‌دهد عملکردها و تنظیمات را برای هر کدام به صورت بهینه تنظیم کنید. در بخش فیلمبرداری این دوربین قادر به ثبت ویدیوهای ۱۰ بیتی 4K و 4K ProRES با نرخ ۳۰ فریم روی کارت یا ۶۰ فریم روی رکوردر اکسترنال از طریق پورت HDMI است. سیستم لرزشگیر تصویر ۵ محوره نیز به حذف لرزش‌های ناخواسته حین تصویربرداری کمک خواهد کرد.

جدای از این موارد SL2-S تا حد زیادی شبیه SL2 است و از همان فریم منیزیوم با لایه‌های آلومینیومی برخوردار است که با استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP54 همراه شده و تا دمای منفی ۱۰ درجه آماده کار است. یک منظره یاب الکترونیک اولد ۵.۸ مگاپیکسلی هم برای این دوربین در نظر گرفته شده که درک بهتری از کیفیت تصویر را به شما می دهد لایکا از همین حالا عرضه دوربین میرورلس SL2-S را با قیمت ۴۸۹۵ دلار شروع کرده که تقریبا ۱۱۰۰ دلار از مدل قبلی ارزانتر است.

این مطلب را هم ببینید
بررسی گیمبال موبایل دی جی آی DJI Osmo Mobile 4 Smartphone Gimbal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *