تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپتاپ های جدید سری HP Envy معرفی شدند

لپتاپ های جدید سری HP Envy

اچ پی یکی از قدیمی‌ترین برندهای دنیای فناوری بوده که تاریخچه‌اش، با شکل گرفتن مرکز فناوری امروز جهان یعنی سیلیکون‌ولی گره خورده است. لپ تاپ های این کمپانی از محبوبیت بالایی در بازار برخوردارند. لپتاپ های جدید سری HP Envy که به تازگی معرفی شدند که شامل HP Envy 17 و HP x360 15 می باشد.

لپتاپ های جدید سری HP Envy

بهتر است اول از HP Envy 17 شروع کنیم. این لپتاپ بیشتر یک لپتاپ سنتی است که از یک نمایشگر عظیم 17.3 اینچی برخوردار است. موضوعی که این روزها در میان لپتاپ‌های موجود در بازار نادر است. در زیر قاب این لپتاپ، یک پردازنده نسل 11 Intel Core i7 با 12 گیگابایت رم، 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی SSD (قابل ارتقاء به 1 ترابایت PCIe SSD) و 32 گیگابایت رم نهفته است که آن را به یک لپتاپ قدرتمند و منعطف تبدیل می‌کند. قیمت این لپتاپ نیز از 1000 دلار شروع خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین آنتی ویروس های اندروید

در مرحله بعدی ما با لپتاپ  HP x360 15مواجه می‌شویم. همانطور که بالاتر نیز به آن اشاره کردیم، این لپتاپ بیشتر در زمینه طراحی ظاهری قوی ظاهر شده و از یک طراحی ترکیبی با صفحه نمایش تاشو استفاده می‌شود. این نوع طراحی سبب می‌شود که در زمان نیاز کاربر، صفحه نمایش آن به عقب رفته و آن را تبدیل به یک تبلت کند. قیمت این لپتاپ  با پردازنده AMD 700 دلار و با پردازنده Intel 900 دلار قیمت خواهد داشت. این لپتاپ از یک نمایشگر 4K و پردازنده گرافیکی NVIDIA MX450 استفاده می‌کند، بنابراین برای بازی کردن مناسب است. (انتظارات خود را بالا نبرید)

لپتاپ‌های جدید HP برای پیش سفارش از طریق وب سایت HP در دسترس هستند و انتظار می‌رود که در ماه آوریل سال جاری در بازار منتشر شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین سایت های تغییر سایز عکس بدون افت کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *