تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ ‌تاپ پیوربوک ایکس ۱۴ نوکیا معرفی شد

لپ ‌تاپ پیوربوک ایکس ۱۴ نوکیا

نوکیا برندی است که هر فردی در دنیای فناوری با آن آشنایی دارد. برندی که برای سال‌ها، بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی موبایل در جهان بود.  مدتیست که صحبت از ارائه یک لپ تاپ از این برند می باشد. لپ ‌تاپ پیوربوک ایکس ۱۴ نوکیا همان محصول بوده که به تازگی معرفی شده و به پردازنده Core i5 مدل 10210U مجهز شده است.

لپ ‌تاپ پیوربوک ایکس ۱۴ نوکیا

نوکیا پیوربوک ایکس ۱۴ در کشور هند راهی بازار شد. این لپ ‌تاپ به پردازنده اینتل Core i5 مدل 10210U مجهز شده است که از پردازنده گرافیکی UHD 620 بهره می‌برد. جنس بدنه این لپ‌تاپ از آلیاژ منیزیم و آلومینیوم تشکیل شده و وزن آن ۱٫۱ کیلوگرم است. لپ ‌تاپ Purebook X14 از صفحه‌نمایش LCD از نوع IPS بهره می‌برد که وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیش روی کاربران قرار می‌دهد. پیوربوک ایکس ۱۴ از دوربین HD IR با پشتیبانی از قابلیت تشخیص چهره ویندوز هلو برخوردار است.

این مطلب را هم ببینید
بهترین و ارزان ترین هدفون های 2020 با قابلیت حذف نویز

صفحه‌کلید پیوربوک ایکس ۱۴ از نور پس‌زمینه برخوردار است و دکمه‌های صفحه‌کلید آن ۱٫۴ میلی‌متر از یکدیگر فاصله دارند. این محصول از ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه NVMe بهره می‌برد. پیوربوک ایکس ۱۴ دو عدد پورت USB 3.1، یک عدد پورت USB 2 و یک عدد پورت USB 3.1 مدل Type-C دارد. این لپ‌تاپ از پورت LAN برخوردار است و جک هدفون و میکروفن و پورت HDMI دارد. باتری پیوربوک ایکس ۱۴، ۴۶٫۷ وات ساعتی است و گفته می‌شود با یک بار شارژ، دستگاه را ۸ ساعت روشن نگه می‌دارد. شارژ این دستگاه ۶۵ واتی است. لپ‌تاپ پیوربوک ایکس ۱۴ به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ هوم پلاس مجهز شده است.

پیوربوک ایکس ۱۴ در تاریخ ۱۸ دسامبر با قیمت ۸۱۵ راهی بازار می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای نوشتن متن روی عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *