بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین‌ بازی‌های ماجرایی قصه‌محور

بهترین‌ بازی‌های ماجرایی قصه‌محور

برای بسیاری از گیمرها جالب است که بازی های ماجرایی را همراه با دیالوگ و محور داستانی تجربه کنند. گیم‌پلی این بازی‌ها معمولا مدت زمان طولانی‌ای دارند چون شما را با داستان درگیر می‌کنند و هدف‌تان صرفا این نیست که یک مرحله‌ی دیگر هم کامل شود، بلکه می‌خواهید داستان را به یک نقطه‌ی جدید برسانید. اگر از علاقمندان اینگونه بازی ها هستید با ما در این بخش همراه باشید تا بهترین‌ بازی‌های ماجرایی قصه‌محور را بشناسید.

بهترین‌ بازی‌های ماجرایی قصه‌محور را بشناسید

Little Misfortune

اگر بخواهیم لیستی از عجیب‌ترین روایت‌ها در بازی‌های ماجرایی بنویسیم قطعا Little Misfortune باید در آن لیست باشد چون اصلا عادی نیست که داستان دختر بدشانسی را دنبال کنیم که قرار است همین امروز بمیرد! بله، ما راوی داستان آخرین روز زندگی کاراکتر بازی خواهیم بود و با او به یک شهر مرموز و متروکه می‌رویم و با آقای Voice آشنا می‌شویم که صدایی توی سر دخترک است و او را راهنمایی می‌کند تا  ماجراجویی اش را کامل کند.بازی با خرده‌روایت‌های فراوانی همراه است که با توجه به تصمیم‌گیری‌های شما بازی را شکل می‌دهند و در نهایت با پایانی تاثیرگذار و غافلگیرکننده شما را بهت‌زده می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش اجرای بهتر بازی ها در لپ تاپ

The Almost Gone

The Almost Gone یک بازی ماجرایی است که تنه‌ای به اتاق فرار زده و پازل‌های فراوان را هم به گیم‌پلی اضافه کرده است تا یک ترکیب کامل را عرضه کند. بازی داستانی از غم، فقدان و راز و رمزها است که همگی به خانواده‌ی کاراکتر اصلی مرتبط هستند. شما به خانه‌ی کاراکتر اصلی می‌روید و با بررسی هر اتاق و حل کردن پازل‌ها کم کم گذشته‌ی افرادی که قبلا در خانه بوده‌اند را کشف می‌کنید؛ شاید هم گذشته‌ی افرادی را بفهمید که هنوز در این خانه هستند و شما آن‌ها را نمی‌بینید.

80Days

زمان دور دنیا در ۸۰ روز ژول ورن را به یاد دارید؟ خب 80Days قرار است ما را به قلب این سفر هشتاد روزه ببرد تا به عنوان دستیار آقای Fogg در مدت سفر همراه او باشیم. بازی از روی یک داستان ساخته شده پس تعجبی ندارد که با یک بازی ماجرایی روبرو باشیم اما تصمیم‌های شما بر جزئیات داستان تاثیر دارد و باید وظایفی مثل رزرو بلیط‌ها و خریدها را درست انجام بدهید.

این مطلب را هم ببینید
بررسی بازی Tekken 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *