مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین اسپیکرهای رومیزی 2021

بهترین اسپیکرهای رومیزی 2021بهترین اسپیکرهای رومیزی 2021

با خرید اسپیکر رومیزی و استفاده از آن در رایانه دارند که این موجب شده میزان خرید اسپیکر رومیزی ارتقا یافته در کامپیوتر های مدرن هر روز بیش از روز پیش باشد، اما مسئله ای که در این بین وجود دارد گوناگونی انواع مختلف اسپیکر رومیزی می باشد که خرید آن را برای افراد سخت می کند. در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین اسپیکرهای رومیزی 2021 بپردازیم.

بهترین اسپیکرهای رومیزی 2021 را بشناسید

بوز مدل Companion 2 Series III

اندازه این اسپیکر 7.5* 5.9* 3.1 اینچ است و خیلی فضای زیادی از میز را اشغال نمی‌کند. اما با همین جثه کوچک صدای کامل و فوق‌العاده‌ای دارد. قیمتش نسبت به کیفیت که دارد خوب است و به اصطلاح خرید آن می‌ارزد. البته این را هم توجه داشته باشید که شما دارید بهترین اسپیکر رومیزی کمپانی Bose را خریداری می‌کنید. اساسا کمپانی بوز کمپانی ارزان قیمتی نیست. این کمپانی در اسپیکرهایی که تولید می‌‌کند باس (Bass) دو برابر سایز است. این اسپیکر با صدای قدرتمند و تریبل خوب، به طور کلی صدای خیلی خوبی دارد.

این مطلب را هم ببینید
چگونه هدفون و هندزفری خود را تمیز کنیم؟

AudioEngine A2+

این اسپیکر از طراحی زیبایی برخوردار است. با اینکه این پخش کننده صوتی کامپیوتر قیمت بالایی دارد، اما به هرحال پول کیفیت و زیبایی را دارید می‌دهید. این اسپیکر دسکتاپ یک جک 3.5 میلی متری دارد که به همه کامپیوترها و گوشی‌های امروزی می‌خورد. نبود ساب ووفر برای کسانی که فضای کمی روی میز دارند خیلی خوب و کمک کننده است.

لاجتیک Z625

این اسپیکر دسکتاپ بزرگ است و صدای کامل و بسیار گسترده‌ای تولید می‌کند. شما می‌توانید با یا یک جک 3.5 میلی متری، یا با RCA یا با ورودی‌های نوری به این اسپیکر جذاب وصل شوید. البته مورد آخری یعنی اتصال نوری برای کامپیوترهای امکان پذیر نیست. چند دکمه هم برای کنترل باس و صدا دارد. که در صورت تمایل می‌توانید صدا و باس را کم و زیاد کنید.

این مطلب را هم ببینید
تشخیص برنامه هایی که از اینترنت استفاده می کنند در ویندوز 10

لاجیتک Z606

این سیستم شامل 5 اسپیکر 7 اینچی و یک ساب ووفر 11.7 اینچی است. این سیستم بزرگ می‌تواند صدای خیلی گسترده‌ای ایجاد کند. شما می‌توانید صدای هر اسپیکر را با پیچی که دارد به میزان دلخواه تنظیم کنید. این اسپیکر کامپیوتر صدای گسترده ای به ندازه 70 وات تولید می‌کند. علاوه برا ورودی RCA، با بلوتوث هم می‌توانید به این اسپیکر کامپیوتر حرفه ای وصل شوید.

کلیپش R15-PM

R-15-PM علاوه پشتیبانی از صدای باکیفیت از ویژگی‌های فنی دیگری مانند پشتیبانی از 5 نوع ورودی بهره‌مند است. درواقع این اسپیکر به اتصالات بلوتوث، USB، جک 3.5 میلی‌متری صدا، نور دیجیتال و پشتیبانی از صدای RCA / Phono مجهز خواهد بود. با این حال جالب است بدانید که در کنار پشتیبانی از کیفیت صدای خیلی خوب می‌توانیم ویژگی‌ همه‌کاره بودن را نیز به این اسپیکر باکیفیت که یکی از بهترین‌ها در این عرصه است، بیافزاییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *