مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت حافظه گوشی

بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت حافظه گوشی

در حالی که برخی تنها به برنامه پیش فرض دستگاه‌ خود اکتفا می‌کنند، تعدادی از کاربران می‌خواهند با برنامه‌های شخص ثالث به امکانات بیشتری دست پیدا کنند. برنامه های مدیریت حافظه موبایل معمولا بسیار کاربردی هستند. اگر می خواهید بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت حافظه گوشی را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت حافظه گوشی را بشناسید

Files by Google

برای اولین اپ این لیست از جعبه ابزار به سراغ فایل منیجر گوگل می‌رویم که طرفداران زیادی در میان کاربران سیستم عامل اندروید دارد. این برنامه با وجود حجم کمی که دارد، قابلیت‌های مناسبی در اختیارتان قرار می‌دهد و بیش از ۵۰۰ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است.

با این برنامه می‌توانید حافظه داخلی گوشی را خالی کنید، فایل‌ها را با سرعت بالایی پیدا کنید، داده‌های خود را بطور رایگان و با سرعت بالا با دیگران به اشتراک بگذارید و همچنین از آن‌ها در فضای ابری بکاپ بگیرید. این برنامه میزان فضای خالی حافظه داخلی و کارت حافظه را به شما اطلاع می‌دهد و همچنین پیشنهاداتی برای حذف فایل‌ها به شما ارائه می‌کند. در حالت کلی Files by Google یکی از بهترین اپ‌های مدیریت حافظه گوشی محسوب می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی در سال 1400

Solid Explorer

برای دومین اپلیکیشن مدیریت حافظه گوشی به سراغ Solid Explorer می‌رویم که قابلیت‌های متنوعی مانند مدیریت فایل‌ها با یک رابط کاربری دو صفحه‌ای، محافظت از فایل‌ها از طریق رمزنگاری، مدیریت فایل‌ها روی فضای ابری و تهیه نسخه پشتیبان از اپ‌ها و فایل‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد.

این اپلیکیشن فضای ذخیره‌سازی گوشی را تحلیل می‌کند تا فایل‌هایی که بیشترین فضا را اشغال می‌کنند، به شما اطلاع دهد. با Solid Explorer می‌توانید از فایل‌ها به کمک رمزنگاری AES محافظت کنید و آن‌ها را درون یک فولدر امن قرار دهید. از دیگر ویژگی‌های این اپ می‌توان به ویرایشگر متن، امکان مشاهده تصاویر و پلیر موسیقی اشاره کرد.

SD Maid

این برنامه با ابزارهای مختلف مدیریت اپ‌ها و فایل‌ها را ممکن می‌کند و به کمک آن می‌توانید دستگاه خود را پاکسازی کنید. با استفاده از اپ SD Maid می‌توانید موبایلتان را بطور کامل مورد بررسی قرار دهید و فایل‌ها را دستکاری کنید. امکان جستجوی فایل‌ها به وسیله نام، محتوا و تاریخ در این برنامه وجود دارد.

این مطلب را هم ببینید
رفع مشکل کار نکردن بلوتوث در ویندوز 10

از دیگر قابلیت‌های SD Maid می‌توان به ارائه جزئیات وضعیت فضای ذخیره‌سازی، بهینه‌سازی دیتابیس، شناسایی تصاویر، آهنگ‌ها و اسناد تکراری، شناسایی فایل‌های اپ‌های حذف شده و اجرای خودکار ابزار از طریق برنامه زمانی یا ویجت‌ها اشاره کرد. باید به این موضوع اشاره کنیم که امکانات کامل این اپ در نسخه پرو گنجانده شده که می‌توانید بطور مود و کرک شده دانلود کنید.

Norton Clean

Norton Clean یک برنامه پاکسازی است که با حذف داده‌های ناخواسته، فایل‌های باقی‌مانده و بهینه‌سازی حافظه، عملکرد دستگاه شما را بهبود می‌دهد. Norton Clean که بیش از ۵ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده، امکان حذف کش، شناسایی و حذف فایل‌های باقی‌مانده، نامناسب و APK، بهینه‌سازی مموری و همچنین مدیریت اپ‌ها را فراهم می‌کند.  با استفاده از برنامه می‌توانید برنامه‌های پس زمینه و ناخواسته را حذف کنید و اپ‌ها را به کارت حافظه هم منتقل کنید، البته Norton Clean برنامه‌هایی که چندان مورد استفاده شما نیستند را هم معرفی می‌کند و می‌توانید آن‌ها را حدف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *