مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های ایرانی در سال 99

بهترین اپلیکیشن های ایرانی در سال 99

در سالی که به پایان رسید دنیای تکنولوژی تحولات زیادی به خود دید. اپلیکیشن های زیادی چه ایرانی و چه خارجی ارائه شدند. اگر می خواهید بهترین اپلیکیشن های ایرانی در سال 99 را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های ایرانی در سال 99

کالری شمار کرفس

از بین اپلیکیشن‌های سلامت و تناسب اندام ایرانی، هیچ کدام به اندازه کرفس در به‌روزرسانی قابلیت‌ها و نزدیک‌ کردن خود به رقبای خارجی تلاش نکردند. البته اپلیکیشن مانکن همچنان رقیب شایسته‌ای برای کرفس به شمار می‌آید اما اگر در دوران قرنطینه به اپلیکیشنی برای ورزش در خانه و محاسبه کالری‌های دریافتی‌تان احتیاج داشتید گزینه‌ای بهتر از کرفس پیدا نمی‌کردید.

مسیریاب نشان

تیم پرتلاش نشان عمده موفقیت خود را مدیون به‌روزرسانی‌های مستمر و مفید محصولشان هستند و موفقیت امسال هم از این قاعده مستثنی نبود. افزایش دقت مسیریابی یکی از دلایلی بود که به افزایش محبوبیت نشان در میان کاربران ایرانی کمک شایانی کرد.

بسیاری از افراد (به خصوص رانندگان تاکسی‌های اینترنتی) نشان را به خاطر دقت بیشتر در مسیریابی به گزینه‌های دیگر ترجیح می‌دادند و از سوی دیگر قابلیت‌هایی که امسال به اپلیکیشن اضافه شد، آن را به گزینه قابل اطمینانی برای کاربران تبدیل کرد. نمای سه‌بعدی تهران، نمایش نقاط خطرناک از لحاظ شیوع کرونا، قابلیت راهنمای خروجی‌ها، نمایش لایه‌های رنگبندی محدودیت ورود به شهرها فقط بخشی از امکانات جدید نشان در سال ۹۹ بودند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تغییر نام حساب کاربری فیسبوک

پذیرش 24

بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها امسال خطرناک‌ترین نقاط دنیا بودند و همین باعث می‌شد که بسیاری پروسه درمان بیماری‌های دیگرشان را از وحشت ابتلای به کرونا متوقف کنند. خوشبختانه در چنین شرایطی اپلیکیشن‌های مشاوره آنلاین در نقش فرشته نجات ظاهر شدند و نیاز به مراجعه حضوری افراد را به حداقل رساندند. از این بین پذیرش 24 به دلیل پوشش بسیار خوب پزشکان از سراسر کشور، امکان رزرو آنلاین وقت پزشک و البته همکاری تنگاتنگ با مراکز درمانی برجسته‌تر از سایر رقبایش ظاهر شد و سهم خوبی از بازار را هم بدست آورد.

سیگنال

بعد از فروپاشی غم‌انگیز بازار بورس، جمع کثیری از مردم به دنبال بازاری برای جبران خسارت‌های مالی خود بودند و تقریبا می‌توان گفت که همه بازار ارزهای دیجیتالی را انتخاب کردند. اما ورود به این بازار به جز علم و دانش، نیازمند مطالعه تحلیل‌ کارشناسان و با خبر شدن از اخبار یا به اصطلاح سیگنال‌هایی بود که روی قیمت این ارزها تأثیر می‌گذاشتند.

در چنین شرایطی اپلیکیشن سیگنال چراغ راه بسیاری از کاربران ایرانی شد. چه در دوران طلایی بورس و چه در دوران سرمایه‌گذاری عمده در ارزهای دیجیتالی، سیگنال بهترین مرجع ایرانی برای باخبر شدن از اخبار، خواندن تحلیل‌های تکنیکال، مطلع شدن از قیمت‌ها، تحولات بازارهای مالی و گرفتن سیگنال‌‌های بورسی و کریپتوکارنسی است و با قدرت اهداف خود را ادامه می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
مرورگر جدید Edge مبتنی بر کرومیوم بزودی منتشر خواهد شد

این اپلیکیشن برای آی او اس و اندروید منتشر شده و به رایگان قابل استفاده است.

سرآشپز پاپیون

سرآشپز پاپیون یک اپلیکیشن خوب آموزش آشپزی کاربر محور است که عمده موفقیتش را مدیون سوشال مدیای قدرتمندش بوده. سرآشپز پاپیون جاییست که می‌توانید دستور پخت بهترین غذاهای ایرانی و خارجی را پیدا کرده و با دیگر علاقه‌مندان به آشپزی در ارتباط باشید، دستور پخت‌هایشان را یاد بگیرید و دستور پخت‌های خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

نماوا

کاری به دلایل و پیشامدهایش نداریم، اما ۹۹ خواه ناخواه سال رشد و شکوفایی سرویس‌های VOD در کشورمان بود و مردمی که در دوران قرنطینه به دنبال سرگرمی‌ باکیفیت‌تری از محتوای تلویزیون می‌گشتند را به سوی این سرویس‌ها سوق داد. از بین سرویس‌های فعال اما نماوا عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت. این عملکرد بهتر در درجه اول مدیون تولید محتوای جذاب اختصاصی بود، به طوری که فقط سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی و «همرفیق» به عنوان اولین تاک‌شوی اینترنتی ایرانی با اجرای شهاب حسینی عامل مهمی برای خرید اشتراک نماوا از سوی مردم شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *