مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های مدیتیشن

بهترین اپلیکیشن های مدیتیشن

دنیای پرمشغله امروز، استرس های زیادی را برای مردم به همراه دارد. یکی از راه هایی که می تواند کمک کند که از شر این استرس خلاص شوید و حداقل خواب راحتی را تجربه کنید مدیتیشن است. در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین اپلیکیشن های مدیتیشن را بشناسید.

بهترین اپلیکیشن های مدیتیشن

Headspace

این لیست را با Headspace شروع می‌کنیم که یکی از بهترین‌ اپ‌های مدیتیشن است که گزینه‌های مختلفی از جمله جلسات مدیتیشن کوتاه و طولانی و متناسب با شرایط مختلف را در دسترس شما قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین برتری‌های این اپ نسبت به اپ‌های مشابه در طراحی بصری است که علاوه بر چشم‌نواز بودن، به خوبی طراحی شده و کاربران به راحتی با آن ارتباط برقرار می‌کنند.

Cal‪m‬

اپلیکیشن Calm یک مجموعه‌ی کامل است که برای استرس، اضطراب، مشکل خواب و تمرکز راه‌حل‌های خوبی ارائه می‌دهد اما نه تنها برای آسایش روان بلکه برای آسایش جسمی هم ویدیوهای کوتاهی اضافه کرده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید خستگی و تنش را از خودتان دور کنید. یکی از بهترین بخش‌های این اپ، داستان‌های شب هستند که با موسیقی پس‌زمینه‌ی آرام و صدای سلبریتی‌های معروفی مثل متیو مکانهی همراه شده و برای داشتن خوابی آرام به کمکتان می‌آیند.

این مطلب را هم ببینید
چند باور اشتباه برای تعمیر کامپیوتر آسیب دیده

Noisl‪i

اگر گوش سپردن به صدای باران، دریا، آتش و یا یک شب آرام می‌تواند احوال بهتری برایتان مهیا کند بهتر است به سراغ برنامه Noisl‪i‬ بروید زیرا علاوه بر داشتن یک مجموعه‌ی متنوع و با کیفیت از این اصوات، به شما اجازه می‌دهد ترکیب دلخواهتان را بسازید و ذخیره کنید تا به راحتی در دسترستان باشد.

آرامشو

همانطور که از اسمش پیداست،ارامشو یک اپ ایرانی است که در زمینه مدیتیشن فعالیت می‌کند. این اپ جلسات فراوانی را به صورت ضبط شده به همراه دارد که می‌توانید به انتخاب خودتان و با توجه به موقعیتی که در آن هستید از جلسات مناسب استفاده کنید. یکی از گوینده‌های معروف این اپ هم خانم بهاره رهنما است که به طرفداران ایشان این امکان را می‌دهد تا جلسات را با صدای ایشان بشنوند.

این مطلب را هم ببینید
7 برنامه تست سلامت هارد دیسک لپ تاپ و کامپیوتر

Relax Melodies

اگر در طول روز مشکلی ندارید اما برای خواب آرام مدیتیشن می‌تواند به کمکتان بیاید بهتر است به سراغ اپلیکیشن Relax Melodies بروید که مجموعه‌ای از صداهای آرام‌بخش را با جلسات مدیتیشن، داستان‌های آرام‌بخش همراه کرده. یکی از بخش‌های جالب این اپ هم راهنمایی‌ برای انجام حرکات ساده‌ای است که می‌توانند با افزایش حس آسایش روحی و جسمی به بهبود کیفیت خواب شما هم کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *