بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازیهای اندروید که همین حالا باید نصب کنید

معرفی بهترین بازیهای اندروید

با پیشرفت روز افزون بازی‌های موبایل، شاهد رشد افسارگسیخته‌ی صنعت بازی‌های موبایل در جهان و ایران هستیم. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین بازیهای اندروید بپردازیم.

معرفی بهترین بازیهای اندروید

Terraria

بازی‌ Terraria نسخه موبایل از بازی شناخته‌ شده‌ای با همین نام برای کنسول‌ها است. در بازی Terraria باید برای بقا تلاش کنید در حالی که در راه رسیدن به این‌مهم می‌توانید به صورت لوکال با هفت دوست دیگر از تجربه بازی لذت ببرید. Terraria دوربین دوبعدی دارد و با ظاهری پیکسلی بازیکنان را به سیاه‌چاله‌های مختلف برای پیدا کردن آیتم‌های متنوع می‌برد. اگر به بازی‌های سبک بقا علاقه دارید و یک بازی غیر رایگان ارزشمند می‌خواهید که با یک‌بار پرداخت پول درگیر خریدهای درون برنامه‌ای آن نشوید. بازی Terraria با پشتیبانی از گیم‌پد در دسترس شما است.

Brawl Stars

کمتر بازیکن موبایلی را می‌توان پیدا کرد که اسم بازی‌هایی مانند کلش اف کلنز یا کلش رویال را نشنیده باشد. بازی Brawl Stars یکی دیگر از ساخته‌های رقابتی Real-Time موبایل است. در بازی براول استارز می‌توانید در حالت‌های آنلاین مختلفی به رقابت با بازیکنان دیگر بروید. بازیکنان به مرور با آزاد سازی قهرمان‌های جدید مهارت‌های منحصر به‌فرد متنوعی را در مقابل بازیکنان دیگر به‌دست می‌آورند و می‌توانند در رقابت هیجان انگیز شرکت کنند.

در کنار حالت بتل رویال امکان رقابت‌های سه در مقابل سه به‌صورت تک نفره یا به‌همراه دوستان در براول استارز وجود دارد. البته حالت سه به‌ سه بازی شامل حالت‌های مختلف از جمله Gem Grab، حالت Brawl Ball، حالت بانتی و Heist می‌شود که هرکدام تنوع فوق‌العاده خودش را دارد.

Among Us

متاسفانه بازی امانگ آس روی موبایل به‌صورت آنلاین برای بازیکنان ایرانی در دسترس نیست اما اگر دوستان به اصطلاح پایه دارید بازی امانگ آس بدون شک یکی از بهترین‌ها برای تجربه درکنار دوستان‌تان به صورت لوکال است. در بازی امانگ آس دو گروه خدمه و شیاد حضور دارند. خدمه باید وظایف مختلفی را برای تعمیر سفینه بر عهده بگیرند و گروه شیاد باید با کشتن خدمه مانع رسیدن آن‌ها به هدف شوند.

این مطلب را هم ببینید
سخت‌ترین بازی‌های اکشن اول شخص تاریخ کدام اند؟

در جریان بازی خدمه باید با پیدا کردن شیادها، آن‌ها را از سفینه به بیرون بیندازند. از طرفی شیادها نیز باید به شکلی رفتار کنند که خدمه به آن‌ها شک نکنند. بازی Among Us محصولی اجتماعی و ارتباط محور است و بدون شک از تجربه آن لذت خواهید برد.  معرفی بهترین بازیهای اندروید

Crash Bandicoot: On the Run

اگر به شخصیت‌ها و دنیای مجموعه Crash Bandicoot علاقه دارید، بازی Crash Bandicoot: On the Run در نهایت برای گوشی‌های اندروید منتشر شد. بازی موبایل کرش بندیکوت از دو بخش مختلف یکی پایگاه بازیکنان و دیگری مراحل تشکیل شده است.

در جریان بازی باید شخصیت‌های مجموعه کرش را در سه مسیر برای پرش از روی موانع و جمع‌آوری سیب‌های آشنای مجموعه هدایت کنید. یکی از ویژگی‌های بازی Crash Bandicoot: On the Run! حضور مکان‌های آشنای مجموعه و همینطور باس‌فایت‌ها است که کمتر در بازی‌های رانر با آن مواجه شده‌ایم. شما همچنین امکان استفاده از آیتم‌های مختلف برای شخصی‌سازی ظاهر شخصیت خود را دارید.

League of Legends: Wild Rift

بعد از مدت‌ها انتظار در نهایت ریوت گیمز به‌صورت رسمی بازی لیگ او لجندز را برای بازیکنان موبایل منتشر کرد. لیگ او لجندز موبایل همان حس و حال آشنای بازی‌های پنج مقابل پنج MOBA را دارد. در جریان بازی می‌‌توانید به همراه دوستان خود به‌صورت آنلاین به رقابت با سایر بازیکنان بپردازید. از همان ابتدا بازیکنان می‌توانند قهرمان‌های بازی را به‌صورت رایگان برای انتخاب در رقابت به‌دست بیاورند. خوشبختانه شاهد خریدهای درون‌برنامه‌ای برای آزادسازی قهرمان‌ها و در حقیقت Pay to Win شدن بازی نیستیم.

REDDEN

تا پیش از بازی Limbo چندان شاهد حضور بازی‌های سیاه و سفید در صنعتی بازی‌های ویدیویی نبودیم. ساخت بازی لیمبو باعث شد تا جریان جدیدی میان توسعه‌دهندگان بازی‌های مستقل آغاز شود که نتیجه آن عرضه محصولاتی با کیفیت بود. بازی REDDEN یکی از بهترین بازی های اندروید متفاوت در سبک اکشن است که در دنیایی نه‌چندان رنگارنگ روایت می‌شود.

برخلاف بسیاری از بازی‌ها که در نقش انسان‌ها یا حیوانات ماجراجویی می‌کنیم این‌بار وظیفه کنترل تیرها را برعهده داریم. هریک از مراحل بازی شامل انجام مجموعه‌ای از فعالیت‌ها از جمله رسیدن به پایان خط می‌شود، با این تفاوت که در میانه مسیر باید با توجه کردن به سرعت وزش باد یا شیوه حرکت حیوانات، به‌شکلی تیر را کنترل کنید که از داخل بدن تمام حیوانات یا دشمنان دیگر عبور کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های شوتر اول شخص

Once Upon a Tower

برجی دورافتاده را در نظر بگیرید که شب و روز یک اژدها مراقب آن است. اما داستان این قلعه چیست. بازی Once Upon a Tower روایتگر زندگی شاهزاده‌ای گرفتار در یک برج است. در این بازی باید در نقش شاهزاده سعی کنید تا از قلعه‌ای بلند بالا فرار کنید اما راه خروج شما زیر پاییتان قرار دارد. در جریان بازی موانع و دشمنان هر دو نقش به چالش کشیدن بازیکنان را ایفا می‌کنند.

Heal: Pocket Edition

تنها یک فرد سالخورده می‌تواند برای جوانان از گذر زمان و اتفاقاتی که در این بین می‌افتد صحبت کند. بازی Heal در رابطه با گذر زمان است جایی که در نقش یک پیرمرد باید عجیب‌ترین و گاهی سخت‌ترین معماها را حل کنید. هریک از ساعت‌ها و تابلو‌های چسبیده به دیوار می‌تواند یک معمای مشکل از اعداد مختلف باشد. معماهایی که البته یک منطق پشت‌شان نهفته است و با کمی فکر کردن می‌توانید به آن‌ها پی ببرید.

سایه هیچ

بازی سایه هیچ یکی از آثار ایرانی متفاوت است که با نام Shadow of Naught به‌صورت جهانی نیز منتشر شده است. مانند بازی فلورنس که توانست نظر بسیاری از افراد را با داستان زندگی روزمره دختری جوان سرگرم کند، سایه هیچ نیز یک درام تعامل محسوب می‌شود. طبق گفته سازندگان سایه هیچ در مجموع ۴۵ دقیقه گیم‌پلی دارد و به‌لطف داستان چندلایه، کاربر را در طول این ۴۵ دقیقه باخود همراه می‌کند. داستان بازی پیرامون یک مرد و زن به نام پویا و شکیبا روایت می‌شود که با ورود به یک کافه با سه پیام هشدارآمیز روبه‌رو می‌شوند. اغراق نیست اگر این بازی را یکی از بهترین بازی های اندروید 2020 بدانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *