بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی‌های بتل رویال برای سیستم‌های ضعیف

بهترین بازی‌های بتل رویال برای سیستم‌های ضعیف

در ساده‌ترین حالت، می‌توان گفت که بتل رویال در واقع یک نوع مسابقه Free-for-All Deathmatch با هدف زنده ماندن به عنوان آخرین بازیکن است. این سبک از بازیهای ویدیویی طرفداران زیادی دارد. از آنجایی که ممکن است بسیاری از ما توانایی خرید سیستم های گیمینگ گران قیمت را نداشته باشیم، در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین بازی‌های بتل رویال برای سیستم‌های ضعیف بپردازیم.

بهترین بازی‌های بتل رویال برای سیستم‌های ضعیف را بشناسید

Watchers

Watchers با تمام گزینه‌های دیگری که در این لیست معرفی می‌کنم فرق می‌کند. درواقع با یک شوتر Top Down مواجهیم که در آن ۲۴ نفر وارد نقشه بازی می‌شوند. طبیعتا هدف نهایی شما این است که بتوانید آخرین بازمانده این درگیری باشید. اما اگر طی این پروسه جانتان را از دادید نیز چندان مهم نیست. شما می‌توانید به عنوان یک Watcher کار را ادامه دهید. Watcherها درواقع بیننده‌های بازی هستند که می‌توانند برخی مواقع شرایط را برای بازماندگان سخت‌ کنند. البته برعکس این مسئله نیز امکان‌پذیر است و Watcherها می‌توانند به یک پلیر کمک کنند تا به پیروزی برسد. Watchers را می‌توانید به صورت رایگان از فروشگاه استیم دریافت کنید.

Darwin Project

Darwin Project از آن دسته بتل رویال‌هایی است که در دنیایی فانتزی رخ می‌دهند. پای جادو و استفاده از قدرت‌های ویژه به میان می‌آید و می‌بایست در درگیری‌ها از تمام توانتان برای پیروزی استفاده کنید. البته درگیری‌ها در Darwin Project کوچک‌تر از سایر بازی‌هاست. فقط ۱۰ نفر در هر بازی حضور دارند. مانند Watchers اگر در طول بازی کشته شوید می‌توانید به عنوان تماشاچی روی روند آن تاثیرگذرا باشید. Darwin Project نیز کاملا رایگان است و می‌توانید آن را از فروشگاه استیم دانلود و نصب کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی cuphead the delicious last course

Ride Out Heroes

کمپانی چینی Netease Games یکی از بزرگ‌ترین رقبای تنسنت محسوب می‌شود. این کمپانی بازی‌های بتل رویال زیادی را برای گوشی‌های هوشمند و سیستم عامل ویندوز منتشر کرده. Ride Out Heroes یکی از این بازی‌هاست که شباهت زیادی به فورتنایت دارد. در این بازی می‌توانید از قدرت‌های ویژه، انواع و اقسام سلا‌ح‌ها و همچنین تله‌های متنوع استفاده کنید. Ride Out Heroes برای تمام پلتفرم‌ها کاملا رایگان است و برای اجرا شدن روی سیستم های ضعیف نیز کاملا بهینه شده. شما می‌توانید Ride Out Heroes را از وبسایت رسمی بازی دانلود و نصب کنید.

Cyber Hunter

تلاش Netease Games برای ساخت یک بتل رویال بی‌نقص همچنان ادامه دارد. Cyber Hunter یکی دیگر از ساخته‌های این استودیو چینی محسوب می‌شود. یک بتل رویال پیچیده که در آن اتفاقات مختلفی رخ می‌دهد. پلیرها از انواع و اقسام قدرت‌های مختلف برخوردارند و در این بین پارکور نیز نقش مهمی در درگیری‌ها ایفا می‌کند. البته با وجود تمام این شلوغی‌ها همچنان پلیرها از Cyber Hunter راضی‌اند. شما می‌توانید Cyber Hunter را به صورت رایگان برای گوشی‌های هوشمند نیز دریافت کنید. نسخه پی‌سی بازی از فروشگاه استیم قابل دانلود کردن است.

این مطلب را هم ببینید
توضیحاتی در مورد بازی plan 8

Z1

H1Z1 یکی از اولین بازی‌ّهای بتل رویالی بود که وارد بازار شد. درواقع بسیاری از گیمرها مانند نینجا کارشان را با H1Z1 شروع کردند و درنهایت سراغ بازی‌های دیگری مانند پابجی یا فورتنایت رفتند. H1Z1 که هم اکنون با نام Z1 شناخته می‌شود اعتقادی به فیزیک واقع‌گرایانه ندارد و در آن اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد. اما بهرحال هدف در این بازی نیز کاملا مشخص است. شمایید و ۱۴۹ پلیر دیگر که باید در نقشه بازی دوام بیاورید و درنهایت تبدیل به آخرین بازمانده شوید. Z1 برای اجرا شدن روی سیستم های ضعیف کاملا اوپتیمایز شده. پس می‌توانید آن را با خیال راحت از فروشگاه استیم دانلود و نصب کنید.

PUBG Lite

بسیاری از گیمرها نمی‌توانستند پابجی را روی پی‌سی‌هایشان اجرا کنند. بازی سنگین بود و پرفورمنس مناسبی نیز نداشت. درنتیجه PUBG Lite معرفی شد. نسخه‌ای سبک‌تر از پابجی که البته برخی محدودیت‌ها را نیز شامل می‌شود. برای مثال مسابقات بین ۶۰ نفر دنبال می‌شود و جلوه‌های بصری نیز ساده‌تر شده‌اند. درنتیجه اگر نمی‌توانید پابجی را روی سیستمتان اجرا کنید، می‌توانید PUBG Lite را به صورت رایگان از وبسایت بازی دانلود و نصب کنید. البته به نظر می‌رسد که با انتشار PUBG New State می‌بایست شاهد ایجاد تغییراتی در PUBG Lite نیز باشیم.

1 دیدگاه در “معرفی بهترین بازی‌های بتل رویال برای سیستم‌های ضعیف

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *