بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی‌های جهان‌باز در طول تاریخ

بهترین بازی‌های جهان‌باز

شاید بتوان گفت بهترین لحظات و خاطرات گیمی هرکدام از ما به یکی از بازی‌های جهان‌باز برمی‌گردد. دنیای خلق شده در این بازی‌ها ما را از محیط اطرافمان جدا می‌کند و برای لحظاتی ما را در دل حوادث و ماجراجویی‌های غیرمنتظره و عجیب قرار می‌دهد که از گشت و گذار در آن خسته نمی‌شویم. اگر میخواهید بهترین بازی‌های جهان‌باز در طول تاریخ را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین بازی‌های جهان‌باز در طول تاریخ را بشناسید

Deus Ex: Mankind Divided

بازی Deus Ex: Mankind Divided یک نقش‌آفرینی در سبک تیراندازی اول شخص است که می‌تواند تجربه‌ای سایبرپانکی را برای بازی‌کن رقم بزند. داستان بازی اما کوتاه و فاقد جذابیت آنچنانی است و خیلی زود حال و هوای تکنولوژی خطرناک و پیامدهای ترسناک آن در زندگی بشر به پایان می‌رسد. جدای از داستان و روایت بازی، جهان‌باز بودن آن را می‌توان نقطه‌ی قوت این بازی دانست. شهر پراگ در Mankind Divided گسترده‌تر از پیش طراحی شده است. با گشت و گذار در قسمت‌های مختلف شهر و انجام مأموریت‌های فرعی به مناطق محرمانه و مخفی دسترسی پیدا می‌کنید که جذابیت بازی را دوچندان می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
عرضه بازی Among Us برای پلی استیشن 5 تایید شد

Just Cause 3

بازی «جاست کاز ۳» روایتی هالیوودی از یک دیکتاتوری ظالم مدیترانه‌ای است که در سرزمینی به نام «مدیچی» جریان دارد. دنیای بازی یا همان مدیچی در جاست کاز، با اینکه از نظر بسیاری ممکن است جهان‌باز ایده‌آلی نباشد، اما پر از چالش‌های دیوانه‌وار و حجم زیادی از سلاح‌ها و ابزارها برای عبور از مراحل مختلف و انجام مأموریت‌های فرعی است. همین باعث می‌شود حضور در جزیره‌ی مدیچی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد.

Fallout 3

بازی «فال‌اوت ۳» به خوبی دنیای پساآخرالزمانی را که در نتیجه‌ی جاه‌طلبی‌های انسان‌ها به ویرانی کشیده شده است، به تصویر می‌کشد. شما در جهان بازی از بازماندگان جنگ اتمی میان امریکا و چین هستید که از شر تشعشعات اتمی و موجودات جهش‌یافته در پناهگاه‌ها پنهان می‌شوید. داستان جذاب بازی بستگی به تصمیمات شما دارد. فضای گنگ بازی و سفر پرچالش در دنیای ویران‌شده و تاریک آن تجربه‌ای هیجان‌انگیز را رقم می‌زند. دنیایی که پر از موجودات جهش‌یافته و چالش‌های بقا است و در هر مرحله باید مراقب اطراف‌تان و تصمیماتی که میگیرید و حتی غذایی که می‌خورید باشید تا بتوانید زنده بمانید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های ترسناک 2020

Grand Theft Auto V

وقتی در مورد بازی‌های جهان‌باز صحبت می‌کنیم، قطعا نامی از «جی‌تی‌ای» هم به میان می‌آید. ماجراجویی‌ در شهر «لس سانتوس» بازی جی‌تی‌ای تمامی ندارد و طرفداران این بازی ساعت‌ها در آن به گشت و گذار می‌پردازند. هرکدام از نقشه‌های بازی GTA محتوای بی‌شمار و مأموریت‌های فرعی زیادی برای انجام دادن دارند. لس سانتوس نسخه‌ی بازسازی شده‌ی لس آنجلس در دنیای بازی‌های ویدئویی است، با تفریحات مشابه و هالیوودی که در آن با نام «واین‌وود» شناخته می‌شود! لس سانتوس، درست مثل لس آنجلس، ترکیبی از یک کلانشهر شلوغ و پرهمهمه، با فضای آرام و بی‌دغدغه‌ی شهرهای کوچک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *