بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی‌های ریسینگ برای سیستم‌های ضعیف

بهترین بازی‌های ریسینگ برای سیستم‌های ضعیف

از آنجایی که در وضعیت اقتصادی کنونی تجهیزات گیمینگ همچون هر محصول دیگری از افایش قیمت برخوردار بودند ، ممکن است تهیه یک سیستم مناسب بازی برای بسیاری از افراد مشکل باشد. جای نگرانی نیست چرا که تعداد بازیهایی که قابل اجرا بر روی سیستم های معمولی و ضعیف هستند، کم نیست. اگر می خواهید بهترین بازی‌های ریسینگ برای سیستم‌های ضعیف را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین بازی‌های ریسینگ برای سیستم‌های ضعیف

Midnight Club 2

یکی از بزرگ‌ترین سوالاتی که ذهن طرفداران راکستار را به خود مشغول کرده این است که چرا این استودیو دیگر سری Midnight Club را ادامه نداد. آخرین نسخه از این سری بازی‌ها سال ۲۰۰۹ برای ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ منتشر شد. اما در این بین تنها نسخه دوم که سال ۲۰۰۳ منتشر شده روی پلتفرم ویندوز قابل بازی است. Midnight Club 2 از آن دسته بازی‌هایی است که همچنان می‌توان جادوی راکستار را در آن حس کرد و از تجربه‌اش لذت برد.

Need for Speed: UnderGround 2

همه چیز درمورد UnderGround 2 نوستالژیک است. از موزیک منوی آن گرفته تا خیابان‌های Bayview که ویراژ دادن در آن‌ها فوق‌العاده بود. UnderGround 2 یکی از اولین‌ بازی‌هایی بود که به شما اجازه می‌داد تمام قسمت‌های اتومبیلتان را شخصی‌سازی کنید. درواقع همین مسئله بود که موجب شد UnderGround 2 تا این اندازه در ذهن طرفداران Need for Speed باقی بماند. هیچ کدام از بازی‌هایی که طی سال‌های گذشته منتشر شده‌اند اندازه UnderGround 2 قابلیت شخصی‌سازی نداشتند. درنتیجه اگر به اسپورت کردن اتومبیل‌های مختلف علاقه‌مندید، حتما UnderGround 2 را تجربه کنید.

این مطلب را هم ببینید
سیستم ضد تقلب جدید سری Call of Duty شروع به کار کرد

Insane 2

همیشه قرار نیست بازی‌های ریسینگ را در کوچه خیابان‌های شهر تجربه کنیم. بهرحال ریسینگ‌های متفاوتی وجود دارند که شما را وارد فضاهای مختلف می‌کنند. یکی از بهترین جایگزین‌های سری بازی‌های فورتزا برای سیستم های ضعیف Insane 2 است. جایی که وارد دشت و دمن می‌شوید و با اتومبیل‌های مخصوص آفرود مسابقه می‌دهید. Insane 2 سال ۲۰۱۲ منتشر شد اما جلوه‌های بصری آن به گونه‌ای است که همچنان می‌توان از حضور در طبیعت و ویراژ دادن در آن لذت برد.

Flatout 2

سری بازی‌های Flatout 2 به پر زد و خورد بودنشان معروفند. شمایید و اتومبیل‌هایی که از قبرستان ماشین درآمده‌اند و برای مسابقه آماده شده‌اند. مهم نیست تصادف کنید یا نکنید. بهرحال با توجه به جاده‌هایی که در آن‌ها ویراژ‌ می‌دهید محال است اتومبیلتان سالم از مسابقه خارج شود. سری بازی‌های Flatout آن دسته از کاربرانی را هدف قرار داده‌اند که دوست دارند کنار ریسینگ کمی المان‌های اکشن را هم تجربه کنند. درنتیجه اگر نیاز به کمی آدرنالین دارید، سراغ Flatout 2 برود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های ریسینگ کامپیوتر

Driver: San Francisco

نمی‌توانیم اسمی از بازی‌های ریسینگ ببریم و اشاره‌ای به نام Driver نکنیم. بهرحال ما با این سری بزرگ‌ شده‌ایم و قبل از اینکه در GTA نیم‌نگاهی به ماشین دیگران داشته باشیم، کارمان را از Driver شروع کردیم. Driver: San Francisco آخرین نسخه از این سری است که سال ۲۰۱۱ منتشر شد. درواقع Driver هم جزو آن دسته بازی‌هایی قرار گرفته که زیر سایه عناوین درآمدزایی مانند Assassin’s Creed گم شده. بهرحال نیازی به انتشار یک Driver جدید نیست. هنوز هم می‌توانیم وارد San Francisco شویم و از تجربه این بازی بی‌نظیر لذت ببریم.

Blur

قرار بود Blur المان‌های عناوینی مانند Mario Cart را به بازی‌های ریسینگ جدی بیاورد. موفق شد؟ تا حدودی. شاید اگر این سری بازی ادامه پیدا می‌کرد در ادامه می‌توانست نمایش چشمگیرتری داشته باشد. Blur سال ۲۰۱۱ توسط Bizarre Creations ساخته شد و اکتیویژن نیز ناشر آن بود. یک ریسینگ آرکید در پوست ریسینگ‌های واقع‌گرایانه. جایی که با استفاده از قدرت‌هایی خاص می‌توانستید انوع و اقسام بلاهای طبیعی و غیرطبیعی را سر رقبایتان بیاورید. هنوز هم برای تجربه Blur دیر نشده. مخصوصا که تجربه بازی روی سیستم های ضعیف فوق‌العاده روان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *