بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی‌های سبک بقا

بهترین بازی‌های سبک بقا

زنده ماندن در دنیای امروز که که یک ویروس به نام کرونا زندگی و سلامت بشر را به خطر انداخته است ، یک دغدغه اصلی برای افراد است. به همین بهانه می خواهیم به سراغ معرفی بهترین بازی‌های سبک بقا برویم.

بهترین بازی‌های سبک بقا را بشناسید

Last Island of Surviva‪l

بازی Last Island of Survival یکی از برترین تجربه‌های سبک بقا است که به صورت آنلاین قابل اجرا است اما در عوض مولتی‌پلیر است به شما اجازه می‌دهد تا دوستانتان را هم به بازی دعوت کنید و همگی با هم تلاش کنید تا با جمع‌کردن آیتم‌های مختلف، مدیریت گرسنگی و تشنگی کاراکتر و حفظ سطح سلامتی در دنیای بی رحم زنده بمانید. البته تنها خطرات محیطی نیستند که جان شما را تهدید می‌کنند و سایر بازیکنان هم یک نوع خطر به حساب می‌آیند زیرا حاضرند جان شما را برای زنده ماندن خودشان فدا کنند.

این مطلب را هم ببینید
مهمترین تفاوت های بین FIFA 20 و FIFA 21

The Survivalists

اگر طرفدار بازی های دوبعدی هستید و از سیستم‌عامل iOS استفاده می‌کنید،‌ بازی The Survivalists می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. داستان از این قرار است که ما در یک جزیره گیر افتاده‌اید و برای دفاع از خودتان دربرابر طبیعت وحشی آن باید برای خودتان سر پناه بسازید، شکار کنید. نکته‌ی جالب این است که حداقل میمون‌ها طرفدار شما هستند و می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید تا بخشی از کارها را انجام بدهند.

LOST in Blue: Survive the Zombie Islands

بازی LOST in Blue شما را در نقش کاراکتری قرار می‌دهد که از حادثه‌ی سقوط هواپیما جان سالم به در برده اما مشکل این است که هواپیما در یک جزیره‌ی دور افتاده سقوط کرده و شما مجبورید از حداقل امکانات استفاده کنید تا با همراهی دیگران یک تمدن جدید بسازید و از خودتان در برابر دشمنان دفاع کنید. این بازی آنلاین است و امکان مولتی‌پلیر را هم فراهم کرده بنابراین می‌توانید با دوستانتان تجربه‌اش کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Biomutant

Just Survive

بازی Just Survive سبک بقا و اکشن را با هم به کار گرفته و بازیکنان را در نقش فردی قرار می‌دهد که در جزیره‌ای خشک و بی آب و علف در حال زندگی است اما زندگی در چنین جایی هر روز مثل یک ماجراجویی و هر ثانیه زنده ماندن ارزشمند است. اگر به بازی های شوتر علاقه دارید، احتمالا از این بازی هم لذت می‌برید البته در آغاز بازی فقط ابزارهای ابتدایی در دسترس هستند و با جلوتر رفتن سلاح‌های بهتری گیرتان می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *