بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های اندروید که حتما باید تجربه کنید

بهترین بازی های اندروید

با پیشرفت روز افزون بازی‌های موبایل، شاهد رشد افسارگسیخته‌ی صنعت بازی‌های موبایل در جهان و ایران هستیم. همین موضوع باعث شده است تا روزانه شاهد انتشار بازی‌های مختلف اندروید روی پلی استور باشیم. اگر می خواهید بهترین بازی های اندروید را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید. فقط توجه داشته باشید که این لیست قرار نیست تمام بازی‌های باکیفیت اندروید را در خود جای دهد! هر هفته، هر ماه و هر سال صدها‌ بازی برای این پلتفرم عرضه می‌شود که ارزش بازی کردن را دارند. در این مقاله بازی‌هایی معرفی شوند که بتوانند عمده افراد را راضی کنند و محدود به یک دسته یا گروه خاص نشوند.

بهترین بازی های اندروید

Monument Valley 1 & 2

Monument Valley از جمله بازی‌هایی است که نباید به هیچ وجه آن را از دست بدهید. در واقع بهتر است این‌طور بگوییم که Monument Valley ترکیبی از بازی Journey و آثار موریس اشر به حساب می‌آید و مخاطب خود را در یک دنیای عمیق با طراحی بی‌نظیر قرار می‌دهد. در هر دو قسمت بازی، شما در نقش یک شاهزاده قرار می‌گیرید و وظیفه دارید تا پازل‌های مختلفی که در سر راهتان قرار می‌گیرد را حل کنید. تنها کافی است دقایقی به تجربه بازی بنشینید تا متوجه شوید که همه چیز این اثر، اعم از طراحی محیط، موسیقی‌ها، سیستم کنترل کاراکتر و… در بالاترین سطح خود قرار دارند.

این مطلب را هم ببینید
نقد و بررسی بازی Factorio

Vainglory

شاید Vainglory در حال حاضر بهترین بازی سبک MOBA روی اندروید باشد. فریم‌ریت بالا، سرورهای خوب و گیم‌پلی سرگرم‌کننده از نمونه‌هایی هستند که این بازی را ارزشمند می‌کند. همانند سایر آثاری که در سبک MOBA قرار دارند، می‌توانید با دیگر افراد یک تیم تشکیل دهید و با سایر بازیکنان رقابت کنید. جدا از همه این‌ها، سازندگان تا به حال ۲۵ قهرمان برای بازی ساخته‌اند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. از آنجایی که Vainglory رایگان است، تجربه کردن آن ضرری ندارد و حتی ممکن است شما را به این سبک علاقه‌مند سازد.

Lara Croft Go

اول از هر چیز باید بدانید که این بازی هیچ ارتباطی Pokemon Go ندارد و گیم‌پلی آن در مقایسه با مجموعه Tomb Raider کاملا متفاوت است. Lara Croft Go یک پازل نوبتی است که در آن باید دشمنان را بکشید و معماهای مختلف را حل کنید. خوشبختانه بر خلاف عناوین هم‌سبک، در این بازی محدودیتی برای حرکت کاراکتر وجود ندارد و همین موضوع باعث شده تا با چالش‌های آسان‌تری روبه‌رو شویم. با اینکه Lara Croft Go خیلی کوتاه است و سریعا به پایان می‌رسد، اما در حال حاضر بهترین راهی است که می‌توانید حال و هوای بازی‌های Tomb Raider را روی اندروید حس کنید.

Minecraft: Pocket Edition

واقعا بعید است که با بازی «ماینکرفت» آشنایی نداشته باشید یا حداقل اسم آن به گوشتان نخورده باشد. شاید ظاهر ماینکرفت کمی غلط انداز باشد، اما مطمئن باشید که این بازی می‌تواند تمامی افراد را (چه بزرگ‌سالان و چه کودکان) را سرگرم خود کند. در یکی از به‌روزرسانی‌های بازی امکانی فراهم شده تا افراد بتوانند با کاربران دیگر پلتفرم‌ها به صورت هم‌زمان بازی کنند. بنابراین به‌راحتی می‌توانید با دوستان خود به بازی مشغول شوید و دنیای مخصوص به خود را بسازید.

این مطلب را هم ببینید
بررسی بازی The LEGO Movie 2 Videogame

Her Story

اگر علاقه‌ای به بازی‌های داستانی ندارید و فقط گیم‌پلی برایتان اهمیت زیادی دارد، Her Story به‌ دردتان نمی‌خورد. اما اگر برعکس، عاشق بازی‌های داستانی با یک ماجرا و روایت عمیق هستید، Her Story برای شما ساخته شده! این اثر که بیشتر شبیه به مستندهای جنایی است، دسترسی کامل یک پایگاه اطلاعاتی پلیس را به بازیکنان می‌دهد و آن‌ها وظیفه دارند در طول این مسیر تصمیمات مهمی را اتخاذ کنند. «سم بارلاو» یکی از نویسندگان و طراحان بازی Silent Hill، وظیفه ساخت این اثر را بر عهده داشته است.

Alto’s Adventure

اگر به دنبال یک بازی ساید-اسکرولر با محیط‌های زیبا و دیدنی می‌گردید، به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. با اینکه چند سالی از انتشار این اثر می‌گذرد، ولی همچنان از آن به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های اندروید یاد می‌شود. واقعا تعداد بازی‌های کمی هستند که بتوانند هم در زمینه بصری کیفیت قابل قبولی ارائه دهند و هم بتوانند مخاطب خود را برای ساعت‌ها سرگرم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *