مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک

بهترین برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک

محبوب‌ترین سرویس‌های پخش دانلود و آپلود موسیقی، Google Play Music است که اکنون در قالب YouTube Music به فعالیت خود ادامه می دهد. اگر جزو کاربرانی هستید که دیگر به این سرویس دسترسی ندارید با ما در این بخش همراه باشید تا بهترین برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک را بشناسید.

بهترین برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک

Spotify

اگر به دنبال برنامه با امکانات گوگل پلی موزیک می‌گردید، ما Spotify را به شما معرفی می‌کنیم. این سرویس پخش موسیقی قابلیت‌های زیادی دارد و بهترین آهنگ‌های روز دنیا فورا در آن به اشتراک گذاشته می‌شود. کاربران می‌توانند از بخش رایگان آن استفاده کنند. بخش رایگان شامل تبلیغات می‌شود. نسخه دسکتاپ Spotify نیز مانند نسخه گوشی آن روان است و کاربری ساده‌ای دارد. برای استفاده از این سرویس باید از برنامه‌های تغییر آی پی استفاده کنید. برای این که بتوانید از تمامی قابلیت‌های اسپاتیفای استفاده کنید، می‌توانید اشتراک ماهانه آن را به مبلغ ۹٫۹۹ دلار خریداری کنید.

Amazon Music

از Amazon Music هم می‌توانید به عنوان جایگزین Youtube Music استفاده کنید. این سرویس بیش از ۶۰ میلیون آهنگ دارد و از محدود سرویس‌هایی است که امکان خرید آهنگ‌ها را فراهم کرده است. البته شاید نتوانید همه آهنگ‌هایی را که در Youtube Music و Google Play Music وجود دارند، در این سرویس پیدا کنید اما اکثر آن‌ها را می‌توانید بیابید. برای استفاده از همه قابلیت‌های این سرویس باید اشتراک ماهانه بخرید. بخش رایگان Amazon Music محدودیت‌هایی دارد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش حذف نرم افزار فلش پلیر از ویندوز

Apple Music

Apple Music نیز برنامه مشابه یوتیوب موزیک و گوگل پلی موزیک است. این سرویس نیز آهنگ‌های بیشماری دارد. بیش از ۶۰ میلیون آهنگ را می‌توانید در این سرویس بیابید. کاربران اندروید نیز می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. البته زمانی که این برنامه را روی دستگاه‌های اندرویدی نصب کنید، ممکن است با باگ‌های زیادی رو به رو شوید اما کاربران iOS می‌توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند. برای استفاده از تمامی قابلیت‌های اپل موزیک باید اشتراک خریداری کنید که ۹٫۹۹ دلار در ماه است.

TIDAL

TIDAL نیز دیگر برنامه شبیه گوگل پلی موزیک است. نسخه رایگان این برنامه قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. آهنگ‌ها با کیفیت‌های مختلف در دسترس کاربران قرار دارند. علاوه بر این، کاربر می‌تواند کیفیت آپلود آهنگ‌های خود را کنترل کند. برای استفاده از تمامی قابلیت‌های تیدال باید اشتراک ماهانه آن را که در دو نوع است، خریداری کنید.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید کامپیوتر خانگی با بهترین قیمت

Jamendo

Jamendo را هم می‌توان به عنوان برنامه جایگزین Google Play Music استفاده کرد. اگر به دنبال موسیقی‌ها و خواننده‌های معروف نیستید، می‌توانی از این سرویس استفاده کنید. در این سرویس می‌توان خواننده‌های جدید را پیدا کرد و با شنیدن آهنگ‌های آنان حمایتشان کرد. این برنامه تا حدودی حال و هوای Soundcloud را دارد.

iBroadcast

iBroadcast برنامه شبیه یوتیوب موزیک است. رابط کاربری این سرویس در نگاه اول آن چنان جذاب نیست اما اگر می‌خواهید به آهنگ‌های آپلود شده خودتان دسترسی راحت‌تری داشته باشید، iBroadcast گزینه مناسبی است. این سرویس علاوه بر وب‌سایت، دارای اپلیکیشن اندروید و iOS است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *