بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

معرفی بهترین دوربین های عکاسی ارزان قیمت در بازار

بهترین دوربین های عکاسی ارزان

با افزایش قیمت محصولات در بازار، بسیاری از عکاسان جوان که به تازگی می‌خواهند وارد صنعت عکاسی شوند، قطعا ترجیح می دهند با دوربین های ارزان قیمت شروع کنند. اگر می خواهید بهترین دوربین های عکاسی ارزان قیمت در بازار را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین دوربین های عکاسی ارزان قیمت در بازار کدامند؟

کانن EOS Rebel SL3 / EOS 250D

یکی از جدیدترین دوربین های نیمه حرفه ای معرفی شده در سالهای اخیر که نسبت به مدل‌های قبلی، فیلمبرداری با کیفیت 4K و پردازنده سریع‌تر را اضافه کرده است. ممکن است در حال حاضر رقابت زیادی بین دوربین‌های DSLR وجود داشته باشد، اما این دوربین یکی از زیباترین و بهترین مدل‌های موجود است که دارای منظره یاب اپتیکال نیز هست.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین دوربین های کامپکت در سال 2021

نیکون D5300

دوربین نیکون D5300 یکی از دوربین‌های DSLR قدیمی است اما با وجود قدیمی بودن به عنوان یک دوربین نیمه حرفه ای برای مبتدی‌ها کاربرد زیادی دارد. این دوربین یکی از بهترین دوربین های عکاسی ارزان قیمت محسوب می‌شود. سنسور 24.2 مگاپیکسلی در این دوربین بسیار خوب عمل می‌کند. این دستگاه جزئیات زیادی را هم ثبت می‌کند و با وجود سیستم AF 39 نقطه‌ای، همیشه نور کافی برای عکس موجود است.

Fujifilm XP140

این دوربین، ضد آب تا عمق 25 متر، ضد گرد و غبار و ضد یخ تا دمای منفی 10 درجه است. به عبارت دیگر، این دوربین به سختی خراب می‌شود و مقاومت بسیار بالایی دارد. این دوربین دارای سنسور 16.4 مگاپیکسلی است که قابلیت تشخیص چهره و تشخیص صحنه را دارا است که به ثبت تصاویر پرتره عالی کمک می‌کند. فیلم‌های 4K دارای سرعت 15 فریم بر ثانیه هستند که چندان روان نیست، اما فیلمبرداری با کیفیت 1080p بسیار روان است.

این مطلب را هم ببینید
نکات مهم برای گرفتن عکس های خانوادگی

نیکون D3500

این دوربین توانست با ارائه ویژگی‌های D3400 و قیمت پایینتر بسیار محبوب واقع شود. D3500 با یک سنسور APS-C 24 مگاپیکسلی ارائه می‌شود. دوام باتری آن نیز فوق‌العاده و برابر با 1550 عکس با یک بار شارژ است.

سونی HX90V

یک دوربین دیجیتال باکیفیت که زوم 30 برابر در یک بدنه ظریف را ارائه می‌دهد. با خرید این دوربین شما دارای یک صفحه نمایش تاشو و منظره یاب Pop-up می‌شوید که به شما کمک می‌کند تا عکس‌های خوبی در آب و هوای آفتابی بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *