بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Auto Chess

بررسی بازی Auto Chess

بازی‌های استراتژیک یکی از محبوب ترین سبک ها در دنیای بازی و سرگرمی محسوب می شوند. اگر شما هم از علاقمندان این سبک بازی هستید، Auto Chess گزینه برایتان خواهد بود. یک بازی استراتژیک مهیج که توسط استودیو Dragonest Game طراحی شده و با سایر بازی های این سبک متفاوت است. با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی Auto Chess بپردازیم.

بررسی بازی Auto Chess

گیم پلی بازی

بازی‌های استراتژیکی همچون بازی Auto Chess داستان خاصی برای ارائه نداشته و صرفا یک بازی سرگرم کننده است. بازی Auto Chess برای اندروید، دارای نبردهای خاص خودش است. این بازی زیبا و سرگرم کننده نبردهایی ده دقیقه‌ای را برای بازیکنان در نظر گرفته است. پس از فشردن دکمه شروع نبرد، یکسری اقدامات باید انجام دهید تا بتوانید نبردی بهتر، موفق‌تر و با کیفیت‌تر را در مقابل دشمن آنلاین خود ارائه کنید. با رعایت کردن این نکات بازیکنان می‌توانند احتمال پیروزی خود را در مقابل دشمنانشان به مراتب بالاتر ببرند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی‌های گیم پس برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس

در هر نبرد در مقابل یک بازیکن مختلف شروع به بازی خواهید کرد. در این نبردهای ده دقیقه‌ای، بازیکنان یک زمان محدود دارند تا نیروهای مورد نیازشان را در صفحه شطرنجی که مشاهده می‌کنند، قرار دهند. بازیکنان باید توجه داشته باشند که نیروهایی که انتخاب می‌کنند، متناسب با روند بازیشان باشد. شاید برایتان سوال باشد که منظور از روند بازی چیست. منظور از روند بازی در اصل همان سبک بازی بازیکن است. برخی بازیکنان عادت دارند تا از نیروهایی که از راه دور حمله می‌کنند بیشتر استفاده کنند، برخی دیگر عادت دارند تا از نیروهایی که تن به تن نبرد می‌کنند استفاده کنند. در این بین باید یک قاعده رعایت شود. برای مثال هنگام چیدن نیروها در صفحه، باید توجه داشته باشید تا نیروهای دور زن مانند کمان‌دارها را در خط اول یا خط حمله قرار ندهید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Clash of Wizards

در بازی استراتژیک Auto Chess هرچه انتخاب بهتری در بین نیروهایتان داشته باشید، احتمال پیروزیتان را بالاتر خواهید برد. یک دسته از نیروهای بازی، نیروهای غول‌آسا هستند. این نیروها باید به گونه‌ای در زمین شطرنج مانند بازی Auto Chess چیده شوند که به عنوان یک سپر و حمله کننده باشند. این نیروها Hitpoint یا همان استقامت و جان بیشتری دارند و کماندارها در پشت سرشان می‌توانند به عنوان پشتیبان بسیار مفیدی در صحنه نبرد حاضر شوند.

نیروهای غول پیکر بازی شطرنج خودکار بسیار کاربردی هستند. این نیروها به عنوان کاهش دهنده‌ای برای پیشروی دشمن نیز به کار می‌آیند. پس از شروع بازی و در ابتدای نبرد نیروهایتان باید به صورت نوبتی در زمین قرار بگیرند. اما در بازی Auto Chess کمی که جلوتر بروید می‌توانید از سایر نیروهایتان به عنوان جایگزینی برای نیروهای درحال نبردتان نیز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *