بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Boom Karts

بررسی بازی Boom Karts

اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که تجربه رقابت، سرعت و هیجان را دوست دارید، Boom Karts گزینه خوبی برایتان خواهد بود. استودیو Fingersoft که پیش از این هم بازی‌های Hill Climb Racing را ساخته بود، این بار به سراغ یک بازی رانندگی کارتینگ رفته که به مراتب بهتر از بازی‌های قبلی است. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی Boom Karts بپردازیم.

بررسی بازی Boom Karts

مثل همه‌ی بازی‌های کارتینگ، گیم‌پلی بازی Boom Karts هم درباره‌ی مسابقه‌ی رانندگی است و شما باید کنترل ماشین مسابقه را به دست بگیرید و آن را تا انتهای مسیر جلو ببرید. اما سازندگان بازی صرفا به همین بسنده نکرده‌اند و جزئیاتی به بازی اضافه کرده‌اند که گیم‌پلی را متفاوت ساخته است.

ماشین‌هایی که در این بازی در اختیار شما قرار می‌گیرند با ماشین‌های معمول مسابقه تفاوت دارند و می‌توانید اجزایی دارند که مسابقات را چالش برانگیزتر می‌کنند. شما می‌توانید با بمب و موشک مسیر را منفجر کنید یا جاده را با استفاده از کف، لغزنده کنید تا کار برای رقیبان شما سخت‌تر شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Supernatural City

طراحی مراحل گیم‌پلی بازی به شکلی صورت گرفته که به بازیکنان کمک می‌کند تا سریع‌تر به مکانیسم‌ها و کنترل‌ها عادت کنند. ممکن است احساس کنید که بازی ساده است اما بخش‌های PvP و مولتی‌پلیر چالش برانگیزتر از چیزی هستند که فکر می‌کنید، به خصوص وقتی به لول‌های بالاتر برسید. در بخش مولتی پلیر می‌توانید به صورت آنلاین با بازیکنان سراسر جهان در یک رقابت نفس‌گیر شرکت کنید و در بخش PvP هم این امکان فراهم شده که با دوستانتان به صورت تک به تک مسابقه دهید.

کارتینگ و مسابقات رانندگی بدون بوست و دریفت معنی ندارند و بازی Boom Karts هم به خوبی از پس ساختن این بخش‌ها برآمده. استفاده به موقع از بوست نیترو که سرعت را چند برابر می‌کند، می‌تواند تاثیر چشم‌گیری در پیشی گرفتن از رقیب‌ها داشته باشد.

در مسیر بازی، تعدادی جعبه که رویشان علامت سوال نقش بسته و علامت‌های شبیه به رعد و برق هم وجود دارند. جعبه‌ها در افزایش امتیاز موثرند و علامت‌های رعد و برق هم برای شارژ شدن نیترو‌ی ماشین به کمکتان می‌آیند.

این مطلب را هم ببینید
نسخه جدید بازی To the moon معرفی شد

در ازای شرکت کردن و برنده شدن در هر مسابقه، امتیازاتی دریافت می‌کنید که برای شخصی‌سازی و ارتقا‌ی ماشین و کاراکترها به دردتان می‌خورند. بازی رایگان است و امکان پرداخت درون برنامه‌ای هم در آن وجود دارد اما سیستم پرداخت کاملا متعادل است و حتی بدون استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای هم می‌توانید نتایج خوبی به دست بیاورید.

علاوه بر این، با پرداختن امتیاز و انجام دادن چالش‌های روزانه می‌توانید صندوقچه‌های به خصوصی را باز کنید که ممکن است حاوی آیتم‌های جالب و برخی اوقات کمیاب مانند کلاه‌های ایمنی، تی‌شرت، کارت‌ها و بلیت‌های مخصوص… باشند.

بازی Boom Karts در ساخت گیم‌پلی، کنترل ها، سیستم پرداخت و جزئیاتی مثل امکان شخصی‌سازی بسیار خوب عمل کرده اما در طراحی بصری و کیفیت گرافیک عملکرد متوسطی دارد و اگر انتظار کیفیت بسیار بالا را داشته باشید، چندان رضایت‌بخش ظاهر نمی‌شود. با در نظر گرفتن تمام نکات مثبت و منفی، می‌توان گفت که بازی Boom Karts ارزش تجربه کردن را دارد. اگر از بازی‌های کارتینگ و رانندگی لذت می‌برید، این بازی می‌تواند تجربه‌ی آنلاین مناسبی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *