اخبار تکنولوژی

هدفون B&O Beoplay HX معرفی شد

هدفون B&O Beoplay HX

بنگ اند اولافسن به تازگی از محصول جدید خود رونمایی کرده است که قابلیت پشتیبانی از ANC و ۳۵ تا ۴۰ ساعت شارژدهی را دارد. در این بخش با ما همراه باشید تا به بررسی هدفون B&O Beoplay HX بپردازیم.

هدفون B&O Beoplay HX

بنگ اند اولافسن به‌تازگی هدفون دورگوشی پرچم‌دار Beoplay HX را با فناوری حذف فعال سروصدای محیط (ANC) و عمر باتری طولانی معرفی کرده است. به‌نوشته‌ی GSMArena، درصورت روشن‌بودن قابلیت ANC، هدفون جدید بنگ اند اولافسن با اتصال بلوتوث ۳۵ ساعت دوام می‌‌آورد؛ البته خاموش‌کردن ANC مدت پخش موسیقی هدفون Beoplay HX را به ۴۰ ساعت افزایش می‌دهد.

Beoplay HX به‌گونه‌ای طراحی شده است که بتوانید آن را برای مدت طولانی روی گوش نگه دارید و احساس ناراحتی نکنید. در بخش مرکزی هدبند محصول، ناحیه‌ای راحت دیده می‌شود. ایرکاپ‌های هدفون از جنس پارچه‌ای از پوست بره است که فومی باکیفیت را می‌پوشاند. هدفون جدید بنگ اند اولافسن را نمی‌توانیم سبک‌ترین هدفون دورگوشی بازار به‌حساب بیاوریم؛ چون ۲۸۵ گرم وزن دارد.

این مطلب را هم ببینید
موس گیمینگ Krypton 550 جنسیس رونمایی شد

Beoplay HX به درایورهای سفارشی ۴۰ میلی‌متری مجهز است که در آن‌ها، از آهن‌ربای نئودیمیمی استفاده شده. به‌لطف بهره‌مندی از چهار میکروفون، هدفون دورگوشی Beoplay HX می‌تواند صدایتان را در تماس‌های صوتی به‌خوبی ثبت کند.

همان‌طورکه اشاره کردیم، این محصول از سیستم ANC برخوردار است. با مراجعه به اپلیکیشن رسمی بنگ اند اولافسن، می‌توانید سطح ANC را تنظیم کنید. امکان انجام این کار ازطریق دکمه‌ی روی هدفون نیز وجود دارد. ایرکاپ سمت راست از فرمان لمسی برای کنترل شدت صدا و پخش و متوقف‌سازی موسیقی پشتیبانی می‌کند و ازطریق فرمان لمسی نیز می‌توانید تماس‌ها را پاسخ دهید یا قطع کنید.

هدفون Beoplay HX از فناوری بلوتوث 5.1 بهره می‌برد و از سیستم اتصال چندنقطه‌ای برای اتصال هم‌زمان به چند دستگاه مثل گوشی و لپ تاپ پشتیبانی می‌کند. همگام‌سازی هدفون جدید بنگ اند اولافسن با دستگاه اول بسیار ساده است؛ چون این هدفون از قابلیت Fast Pair گوگل و Swift Pair مایکروسافت و قابلیت مشابه ارائه‌شده‌ی اپل پشتیبانی می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور اولترافاین اولد پرو ال جی معرفی شد

قیمت هدفون Bang & Olufsen Beoplay HX حدودا ۵۹۰ دلار است؛ درحالی‌که هدفون Sony WH-1000XM4 با قیمت ۳۵۰ دلار و ایرپادز مکس اپل با قیمت ۵۵۰ دلار عرضه شده‌اند. البته این نکته را باید مدنظر قرار دهید که هدفون‌های سونی و اپل به‌ترتیب ۳۰ و ۲۰ ساعت شارژدهی می‌کنند. هدفون Bang & Olufsen Beoplay HX در رنگ‌های مشکی و سفید و چوبی روانه‌ی بازار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *