اخبار تکنولوژی

گوشی‌های 5G آیفون سال ۲۰۲۰ بدون افزایش قیمت عرضه می‌شوند

گوشی‌های 5G آیفون

همه ما می دانیم که نسل جدید اینترنت در راه است. نسل پنجم شبکه تلفن همراه (۵G)، استانداردهای پیشنهادی برای نسل جدید ارتباطات سیار است که پس از نسل چهارم شبکه تلفن همراه فعلی ارائه می‌شود. با ظهور این اینترنت، سخت افزارها نیز نیاز به بروزرسانی دارند تا بتوانند از آن پشتیبانی کنند. اما این بروزرسانی سخت افزارها باعث افزایش قیمت آن ها می شود. اما اما ظاهرا اپل قصد دارد تا در محصولات 5G خود مانع این افزایش قیمت شود. اخبار جدید حاکی از آن است که گوشی‌های 5G آیفون بدون افزایش قیمت در سال 2020 عرضه خواهند شد.

گوشی‌های 5G آیفون

طبق پیش‌بینی انجام شده توسط تحلیلگر اپل، مینگ چی کو، درحالی‌که اضافه کردن اجزای جدید به محصولات گوشی آیفون هزینه‌ی بیشتری برای اپل خواهد داشت، قیمت بالاتری برای این محصولات در نظر گرفته نخواهد شد. به‌گفته‌ی مینگ چی کو، تجهیزات اضافی محصولات 5G آیفون بین ۳۰ تا ۱۰۰ دلار هزینه‌ی تولید برای اپل به‌همراه خواهند داشت اما اپل ممکن است از طریق برخی مذاکرات و تغییر در نحوه‌ی پرداخت شرکای خود، هزینه‌های دیگر را کاهش دهد و هزینه‌ی اضافی تکنولوژی 5G را خنثی کند. حال باید پرسید که آیفون 5G سال ۲۰۲۰ با چه قیمتی ارائه خواهد شد؟

این مطلب را هم ببینید
گوشی هوشمند LeTv S1

در صورتی که قیمت گوشی‌های 5G آیفون برابر با آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس باشد، ارزان‌ترین مدل جدید گوشی اپل احتمالا ۱۰۰۰ دلار و گران‌ترین آن در حدود ۱۴۵۰ دلار خواهد بود. در واقع اگر اپل بتواند قیمت محصولات خود را حفظ کند، آنگاه لذت بردن از یک گوشی 5G با کیفیت بالا، بسیار لذت‌بخش‌تر خواهد بود. مینگ چی کو علاوه بر قیمت، توضیحات مختصری در خصوص طراحی گوشی های جدید آیفون داد.

او پیش‌بینی کرد که گوشی‌های 5G به‌همراه قاب فلزی ارائه خواهند شد؛ این طراحی یادآور آیفون ۴ خواهد بود. از سوی دیگر به‌گفته‌ی مینگ چی کو، شاسی و قاب جدید احتمالا هزینه‌ی قابل توجهی برای اپل خواهد داشت اما ظاهرا این هزینه‌ها به مشتریان منتقل نخواهد شد. درواقع اپل هزینه‌های تولید خود را به شکل دیگری جبران خواهد کرد.

این مطلب را هم ببینید
هدفون گلکسی BudsX همراه با ویژگیهای پیشرفته عرضه می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *