ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش روش های آنلاین کاهش حجم ویدیو

روش های آنلاین کاهش حجم ویدیو

ابزارها و وبسایت های بسیار زیادی هستند که کار کم کردن حجم ویدیوها را بدون افت کیفیت انجام می دهند. بسیاری از آنها غیر رایگان هستند یا محدودیت هایی دارند یا فشرده سازی آنها کیفیت مناسبی ندارد. در این بخش می خواهیم بهترین روش های آنلاین کاهش حجم ویدیو را به شما عزیزان آموزش دهیم.

روش های روش های آنلاین کاهش حجم ویدیو

VideoSmaller

سرویس کاهش حجم فیلم آنلاین VideoSmaller امکان کاهش حجم فیلم هایی که تا حداکثر ۵۰۰ مگابایت حجم دارند را به شما می دهد. این سرویس رایگان بوده و از فرمت های MP4, AVI, MPEG, MOV هم پشتیبانی می کند. جهت استفاده از Reduce Video size فقط کافیست فیلم خود را آپلود کرده و بعد از انتخاب تنظیمات مورد نظر، فیلم شما کم حجم می شود.

Clipchamp

سرویس کم حجم کننده فیلم آنلاین Clipchamp علاوه بر امکان کاهش حجم یک فیلم، امکان کاهش حجم ویدیو آنلاین دسته ای (چند فیلم) را به صورت همزمان را هم به شما می دهد. در کنار امکانات خوبی که این سرویس به شما می دهد، روی فایل خروجی واتر مارک این سرویس هم ثبت می شود که برای حذف آن باید هزینه پرداخت کنید. پس از ثبت نام رایگان در این سرویس، می توانید از ابزار فشرده سازی ویدیو، ضبط ویدیو فوری از مرورگر و ویرایش ویدیو استفاده کنید. همچنین از فرمت های ۴K هم ساپورت می شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تنظیم خودکار اندازه سلول ها در اکسل

MP4COMPRESS

سرویس آنلاین MP4COMPRESS به طور اختصاصی برای کاهش حجم فیلم به صورت آنلاین و برای ویدیو هایی که با فرمت MP4 و حداکثر ححم ۵۰۰ مگابایت هستند ساخته شده است. محیط سایت ساده بوده و به راحتی با آپلود ویدیو خود، فایل فشرده شده را پس از پردازش دانلود کنید.

YOUCOMPRESS

ابزار کاهش حجم ویدئو آنلاین YOUCOMPRESS قادر است فایل هایی با فرمت MP4, MOV, MP3, PDF, PNG, JPEG, JPG, GIF را فشرده کند. استفاده از این سرویس ساده و رایگان می باشد. فایل ها پس از کاهش حجم و دانلود شما، مدتی بعد از روی سرور حذف می شوند تا شما با اطمینان خاطر بیشتری بتوانید از این سرویس استفاده کنید.

Apowersoft

در سایت  Apowersoft هم که یک ابزار تبدیل کننده است، می توانید فیلم های خود را فشرده کنید. در این سرویس محدودیتی برای طول فیلم، اندازه خروجی و.. نخواهید داشت و بسته به میزان فشردگی مورد نیاز، می توانید حالت های مختلف را امتحان کنید. همچنین قابلیت پردازش همزمان چند فیلم در این سرویس در کنار کاهش حجم ویدیو آنلاین، ویرایش و تبدیل فرمت ویدیو پشتیبانی می شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رسم فلوچارت در اکسل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *