اخبار تکنولوژی

اپل قابلیت tap to pay را برای جا به جایی مستقیم پول میان آیفون ها معرفی کرد

tap to pay برای جا به جایی مستقیم پول در آیفون

امروز می خواهیم شما را با tap to pay برای جا به جایی مستقیم پول در آیفون آشنا کنیم. در اواخر سال جاری، تاجران آمریکایی می‌توانند Apple Pay و سایر پرداخت‌های بدون تماس را به سادگی با استفاده از iPhone و یک برنامه iOS فعال شده توسط شریک بپذیرند. اگر می خواهید بیشتر با tap to pay برای جا به جایی مستقیم پول در آیفون آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

آیا این ویژگی فعال خواهد شد؟

کالیفرنیا اپل امروز اعلام کرد که قصد دارد Tap to Pay را در آیفون معرفی کند. این قابلیت جدید به میلیون‌ها تاجر در سراسر ایالات متحده، از کسب‌وکارهای کوچک گرفته تا خرده‌فروش‌های بزرگ، این امکان را می‌دهد تا از آیفون خود برای پذیرش یکپارچه و ایمن Apple Pay، کارت‌های اعتباری و نقدی بدون تماس و سایر کیف‌پول‌های دیجیتال از طریق یک ضربه ساده به آیفون خود استفاده کنند. سخت افزار اضافی یا پایانه پرداخت مورد نیاز است. Tap to Pay در iPhone برای پلتفرم‌های پرداخت و توسعه‌دهندگان برنامه در دسترس خواهد بود تا در برنامه‌های iOS خود ادغام شوند و به‌عنوان یک گزینه پرداخت به مشتریان تجاری خود ارائه دهند. Stripe اولین پلتفرم پرداختی خواهد بود که Tap to Pay را در آیفون به مشتریان تجاری خود از جمله برنامه Shopify Point of Sale در بهار امسال ارائه می دهد. پلتفرم‌ها و برنامه‌های پرداخت اضافی در اواخر سال جاری عرضه خواهند شد. بنابراین tap to pay برای جا به جایی مستقیم پول در آیفون به زودی فعال خواهد شد.

tap to pay برای جا به جایی مستقیم پول در آیفون

از آنجایی که مشتریان بیشتری برای پرداخت با کیف پول دیجیتال و کارت‌های اعتباری روی می‌آورند، Tap to Pay در آیفون راهی امن، خصوصی و آسان برای پذیرش پرداخت‌های بدون تماس و باز کردن تجربه‌های جدید پرداخت با استفاده از برق، امنیت و جنیفر بیلی، معاون اپل در Apple Pay و Apple Wallet گفت: راحتی آیفون.

این آپشن بسیار مورد پسند کاربران واقع شد

با همکاری پلتفرم‌های پرداخت، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های پرداخت، ما این کار را برای کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای، از سرمایه‌گذاران انفرادی گرفته تا خرده‌فروش‌های بزرگ، آسان‌تر از همیشه می‌کنیم تا به طور یکپارچه پرداخت‌های بدون تماس را بپذیرند و به رشد تجارت خود ادامه دهند.

این مطلب را هم ببینید
آپدیت اندروید 12_به همراه one ui 4 برای گلکسی فولد

به محض اینکه Tap to Pay در iPhone در دسترس قرار گرفت، بازرگانان می‌توانند قفل پذیرش پرداخت بدون تماس را از طریق یک برنامه iOS پشتیبانی در دستگاه iPhone XS یا جدیدتر باز کنند. در هنگام تسویه‌حساب، تاجر به سادگی از مشتری می‌خواهد که آیفون یا اپل واچ خود را نگه دارد تا با Apple Pay، کارت اعتباری یا نقدی بدون تماس خود یا سایر کیف پول دیجیتال نزدیک آیفون تاجر پرداخت کند و پرداخت با استفاده از فناوری NFC به‌طور ایمن انجام می‌شود. tap to pay برای جا به جایی مستقیم پول در آیفون بسیار طرفدار پیدا کرده است.

برای پذیرش پرداخت‌های بدون تماس از طریق Tap to Pay در iPhone، به سخت‌افزار اضافی نیاز نیست، بنابراین کسب‌وکارها می‌توانند از هر کجا که تجارت می‌کنند، پرداخت را بپذیرند. Apple Pay در حال حاضر در بیش از 90 درصد خرده‌فروشان ایالات متحده پذیرفته شده است، و با این قابلیت جدید، تقریباً هر کسب‌وکار، بزرگ یا کوچک، می‌تواند به مشتریان خود اجازه دهد تا در iPhone در هنگام تسویه‌حساب ضربه بزنید تا پرداخت کنند.

آیا این قابلیت دارای حریم خصوصی است؟

Tap to Pay در آیفون نیز اواخر امسال در فروشگاه‌های Apple Store در ایالات متحده عرضه می‌شود. حریم خصوصی در طراحی و توسعه در تمامی ویژگی‌های پرداخت اپل ضروری است. با Tap to Pay در iPhone، داده‌های پرداخت مشتریان با همان فناوری محافظت می‌شود که Apple Pay را خصوصی و امن می‌کند. تمام تراکنش‌های انجام شده با استفاده از Tap to Pay در iPhone با استفاده از Secure Element رمزگذاری و پردازش می‌شوند، و مانند Apple Pay، اپل نمی‌داند چه چیزی خریداری شده یا چه کسی آن را می‌خرد. tap to pay برای جا به جایی مستقیم پول در آیفون بسیار عالی عمل می کند.

اپل با پلتفرم‌های پرداخت پیشرو و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن در صنعت پرداخت و تجارت همکاری نزدیک خواهد داشت تا Tap to Pay را در آیفون به میلیون‌ها تاجر در ایالات متحده ارائه دهد. Tap to Pay در iPhone مجموعه قوی ابزارهای پرداخت و بازرگانی را که پلتفرم‌های پرداخت و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن در اختیار مشتریان تاجر خود قرار می‌دهند، تکمیل و بهبود می‌بخشد تا به آنها کمک کند تا کسب‌وکار خود را راه‌اندازی و رشد دهند. Tap to Pay در iPhone با کارت‌های اعتباری و نقدی بدون تماس از شبکه‌های پرداخت پیشرو، از جمله American Express، Discover، Mastercard و Visa کار می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
دسترسی هکرها به وبکم تمام محصولات اپل از طریق مرورگر سافاری

می تواند باعث ایجاد کسب و کار نیز شود

بیلی آلوارادو، مدیر ارشد بازرگانی Stripe، گفت: «چه فروشنده یک خرده‌فروش اینترنتی باشید و چه یک کارآفرین، به زودی می‌توانید پرداخت‌های بدون تماس را روی دستگاهی که از قبل در جیب شماست، یعنی آیفونتان بپذیرید». با استفاده از Tap to Pay در آیفون، میلیون‌ها کسب‌وکار با استفاده از Stripe می‌توانند تجربه تجارت حضوری خود را با ارائه پرداخت سریع و ایمن به مشتریان خود افزایش دهند. tap to pay برای جا به جایی مستقیم پول در آیفون می تواند باعث ایجاد کسب و کار شود.

tap to pay برای جا به جایی مستقیم پول در آیفون

Tap to Pay در iPhone برای پلتفرم‌های پرداخت شرکت‌کننده و شرکای توسعه‌دهنده برنامه‌شان در دسترس خواهد بود تا از کیت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار خود (SDK) در نسخه آزمایشی نرم‌افزار iOS آتی استفاده کنند.

همه ما پرداخت‌های بدون تماس را به شکلی دیده‌ایم، اگر از برنامه‌ای مانند Apple Pay استفاده می‌کنید، پایانه‌ای را مشاهده کرده‌ایم که در آن می‌توانید روی کارت اعتباری یا کارت نقدی خود ضربه بزنید، یا اگر از برنامه‌ای مانند Apple Pay استفاده می‌کنید.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با tap to pay برای جا به جایی مستقیم پول در آیفون آشنا کنیم. برای استفاده از کارت پرداخت پیش‌فرض: اگر آیفون شما Face ID دارد، روی دکمه کناری دوبار کلیک کنید. با Face ID احراز هویت کنید یا رمز عبور خود را وارد کنید. اگر آیفون شما Touch ID دارد، انگشت خود را روی حسگر Touch ID قرار دهید. برای استفاده از کارت دیگری، روی کارت پیش‌فرض خود ضربه بزنید تا کارت‌های دیگر خود را ببینید. روی کارت جدید ضربه بزنید و احراز هویت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *