سانترال و تلفن پاناسونیک, لوازم و تجهیزات جانبی

ثبت مکالمات و محاسبه گر سانترال

ثبت مکالمات و محاسبه گر سانترال

از دستگاه ثبت مکالمات و محاسبه گر سانترال شما می توانید به عنوان یک سخت افزار که بر روی مرکز تلفن نصب می شود استفاده کنید؛ چرا که این دستگاه کاربردی تمامی اطلاعات خروجی مرکز تلفن را به راحتی می تواند ذخیره کند و این ذخیره کردن به شکل قابل توجهی از هرگونه هزینه اضافی شما را دور می کند.

شما این اختیار را دارید که بر روی خطوط تلفن خود مدیریتی کامل را پیاده سازی کنید. البته این نکته را نباید از یاد برد که تمامی اطلاعات ورودی شما به صورت آرشیو شده مشاهده می شود و به همین دلایل است که امروزه بسیاری از شرکت‌ها، سازمان‌ها، ادارات، انواع هتل و رستوران از دستگاه محاسبه گر برای سانترال استفاده می کنند؛ چرا که گزارش تک به تک انواع خروجی به راحتی در اختیار مدیریت قرار می‌گیرد و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری استفاده از چنین امکاناتی صد درصد می‌تواند برای سبک رفاه و بهبود انواع کسب وکار بسیار کلیدی عمل کند.

مزایای استفاده از ثبت مکالمات و محاسبه گر سانترال

از جمله مزایایی که می‌توان برای استفاده از ثبت مکالمات و محاسبه گر سانترال اشاره کرد،در ابتدای کار بالا بردن راندمان کار نیروی انسانی است که به واسطه این دستگاه می توان بیشترین بهره وری را در نظر گرفت.

این مطلب را هم ببینید
دستگاه سانترال پاناسونیک TDA100DBA

همچنین تمامی تماس های کارمندان و البته مشتریان به صورت کاملا دقیق بررسی و محاسبه می‌شود که می‌تواند بر روی کیفیت کسب و کار تاثیر ویژه بگذارد. صرفه جویی در هزینه و مهمتر از همه زمان همیشه توانسته مزایای قابل توجهی را به نمایش بگذارد و به همین دلیل است که شما برای بالابردن سودآوری و همچنین راندمان سازمان و یا هر شرکتی نباید استفاده از محاسبه گر را برای سانترال از یاد ببرید.

متاسفانه ترافیک مکالمات شاید در برخی از مواقع دردسر های زیادی را به وجود بیاورد و به همین خاطر استفاده از این دستگاه می‌تواند برای کنترل و مدیریت ترافیک مکالمات کاربردی باشد. البته مهمترین مزیت برای مدیران این است که کنترل تماس های ورودی و خروجی را در دست دارند و همچنین برای کنترل تماس های پرسنل و مشتریان از داخل و خارج شرکت می توانند به صورت مدیریت شده نظاره گر باشند.

 

 

ثبت مکالمات و محاسبه گر سانترال

ویژگی دستگاه مذکور

از جمله ویژگی های دستگاه ثبت مکالمات و محاسبه گر سانترال ظرفیت نامحدودی است که برای انواع مکالمات به آن اشاره می شود البته با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش این دستگاه شما حتی تا مسافت ۱۰۰ متر را نیز می توانید برای کارکرد اصلی و کلیدی این سخت افزار مطمئن باشید. به خاطر داشتن حافظه خارجی برای موزیک های مدنظر و همچنین دسته بندی موزیک ها با تنوع و کیفیت عالی به صورت نرم افزار را می توان برای تلفن های پاناسونیک به راحتی استفاده کرد.

این مطلب را هم ببینید
کارت آپشنال پاناسونیک KX-TDA0190

وجود ورودی برق اضطراری را نباید نادیده گرفت؛ چراکه در بسیاری از شرایط با قطعی برق این قابلیت می تواند به شکل ویژه ای نقش مهم خود را به نمایش بگذارد. شما برای نسخه های تحت شبکه اینترانت و اینترنت می توانید از این دستگاه به راحتی بدون هیچ گونه تنظیمات خاصی استفاده کنید.

تمامی نسخه های ۶۴ و ۳۲ بیتی از این دستگاه پشتیبانی می کنند و خبر خوش این است که به همین ترتیب این دستگاه تمامی مکالمات را به صورت ورودی، خروجی و البته بی پاسخ به شکل آنلاین و آفلاین ثبت می کند و این ویژگی ها توانسته کارایی این دستگاه را به شکل ویژه ضروری نماید و یک خرید مقرون به صرفه نشان دهد. البته خرید شما از فروشگاه آنلاین پایاتل صددرصد خریدی اقتصادی محسوب می شود و خیال شما را از بابت خرید و انتخاب راحت می گرداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *