مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش رفع ارور PR_END_OF_FILE_ERROR در فایرفاکس

رفع ارور PR_END_OF_FILE_ERROR در فایرفاکس

PR_END_OF_FILE_ERROR یکی از خطاهای رایج است که در فایرفاکس هنگام باز نشدن سایت ها با آن مواجه می شوید. در این بخش می خواهیم روش های رفع ارور PR_END_OF_FILE_ERROR در فایرفاکس را به شما عزیزان آموزش دهیم.

روشهای رفع ارور PR_END_OF_FILE_ERROR در فایرفاکس

فعال کردن حالت Private فایرفاکس

همانطور که در بالا توضیح دادیم این مشکل به دلیل اختلال بر روی شبکه میتوانید باشد و در برخی موارد با فعال کردن حالت خصوصی فایرفاکس (Private Firefox) برای یکسری از سایت ها حل میشود. ساده ترین روش اجرا این حالت در آخرین نسخه های فایرفاکس، رو آیکن فایرفاکس کلیک راست و انتخاب گزینه New Private windows میباشد.

غیرفعال کردن Proxy

برای رفع ارور An error occurred a during connection toدر Mozila Firefox به این شیوه، Win+R را بگیرید. سپس appwiz.cpl را در کارد وارد کنید. Enter را بزنید. Programs and Features  باز خواهد شد. User Account Control  باز خواهد شد. Yes را بزنید. در صفحه Programs and Features به دنبال نام تغییردهنده آی پی که روی سیستم خود نصب کرده‌اید، باشید. وقتی پیدا کردید، روی آن راست کلیک کنید و Uninstall را انتخاب کنید.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ های ردمی بوک 13 و 14 و 16 اینچی رونمایی شدند

در ویندوز ۱۰ عبارت proxy در قسمت جستجو استارت منو بنویسید و روی گزینه Proxy Settings کلیک کنید یا  Win+R را بگیرید در کادر عبارت ms-settings:network-proxy را وارد کنید. سپس Enter را بزنید. در قسمت پایین صفحه باز شده و در بخش Manual proxy setup گزینه Use a proxy server را خاموش و کامپیوتر را ریستارت کنید.

نصب مجدد مرورگر فایرفاکس

راه حل دیگر نیز نصب مجدد موزیلا فایرفاکس است. برای اینکار در ویندوز در قسمت جستجو استارت منو کلمه Uninstall را جستجو و گزینه Add or Remove Programs را انتخاب و از لیست باز شده مرورگر فایرفاکس را حذف و مجدد از طریق دانلود آخرین نسخه نصب کنید.

غیرفعال کردن DNS

برای حل ارور Pr_end_of_file_errorمرورگر فایرفاکس را باز کنید. در نوار آدرس about:preferences#general را وارد کنید و Enter را بزنید. به پایین صفحه بروید و Settings را بزنید. حال تیک DNS over HTTPS option را بردارید و از مرورگر خارج شوید.

این مطلب را هم ببینید
بررسی لپ تاپ دل XPS 13 مدل 2020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *