بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بررسی بازی The Iron Man VR

بازی The Iron Man VR

در مارس ۲۰۱۹ بود که بازی The Iron Man VR برای اولین‌بار معرفی شد. این بازی ،  یک گیم ویدیویی تیراندازی مبتنی بر واقعیت مجازی است که توسط استودیوی آمریکایی Camouflaj ساخته شده و توسط Sony Interactive Entertainment برای پلی‌استیشن 4 منتشر شده است. در این بخش می خواهیم بازی نام برده را مورد بررسی قرار دهیم.

بازی The Iron Man VR

خلاصه داستان

بازی دارای مجموعه شخصیت‌هایی است که از سری کمیک‌های Iron Man و Avengers وجود داشتند. تونی استارک (با صدای جاش کیتون) یک میلیاردر در صنعت و سازنده اسلحه است که در مقطعی قبل از شروع آموزش بازی، توسط تروریست‌ها اسیر شده و با همکار خود هو یینسن، گروگان گرفته شد. سپس هو یینسن در تلاش برای فرار از اسارت کشته شد. پس از بازگشت به ایالات متحده، استارک اعلام کرد که شرکت وی تولید اسلحه را متوقف خواهد کرد و خود را به عنوان مرد آهنین ابرقهرمان به صورت عمومی اعلام کرد.

پنج سال پس از متوقف کردن تولید اسلحه و تبدیل شدن استارک به مرد آهنی، مدیرعامل تازه منصوب شده Stark Industries، به نام پپر پاتز (Pepper Potts) و همچنین دستیار وفادار او، بسیار در این راه به استارک کمک کردند. بازی The Iron Man VR همچنین مرد آهنی را با دیگر شخصیت‌های اصلی کمیک‌های مارول از جمله نیک فیوری، ماریا هیل و همچنین شرورهایی از جمله Ghost و Living Laser مرتبط می‌سازد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های اکشن سوم شخص اندروید

بازی The Iron Man VR مکان‌های داستانی و اشخاص اقتباس شده از هر دو دنیای کمیک مارول و جهان سینمایی مارول را به تصویر می‌کشد. از جمله این‌ها، یک برج استارک مستقر در شانگهای، خانه ساحلی تونی استارک در مالیبو کالیفرنیا و یک هواپیمای خیالی در کمیک‌های مارول است. در تاریخ 25 مارس 2019 (5 فروردین 98) در اولین نمایش آنلاین State Play SIE نیز فاش شد که بازی The Iron Man VR دارای یک کت و شلوار جدید برای مرد آهنی بوده که توسط آدی گرانوف طراحی شده است.

نمرات منتقدین

Attack of the Fanboy / امتیاز: 90

در حالی که بسیاری از بازیکنان ممکن است مدتی از پلی‌استیشن VR خود استفاده نکرده باشند، بدون شک بازی The Iron Man VR مارول باعث می‌شود تا دوباره از VR خود استفاده کنند. این بازی فراتر از یک نسخه نمایشی فنی بوده و Iron Man VR مارول در واقع باعث می‌شود احساس کنید که در حال پرواز هستید و یکی از همه‌جانبه‌ترین تجربه‌های VR تا به امروز محسوب می‌شود.

PlayStation Universe / امتیاز: 90

بازی The Iron Man VR ماموریت‌های سختی را برای بازیکنان ارائه می‌دهد و آنها را در لباس نمادین تونی استارک قرار می‌دهد. پرواز و انجام نبرد شگفت‌انگیز است و حیرت‌انگیزتر شیوه غوطه‌ور شدن بازیکنان در تونی استارک است. Iron Man VR با داستان پردازی در فضای VR و دنباله‌های جنگی شگفت‌انگیز، نماد یک بازی کامل VR است.

این مطلب را هم ببینید
بازی اندرویدی کودکانه toddler games

Video Chums / امتیاز: 82

بازی مذکور مارول برخی از لذت‌بخش‌ترین مأموریت‌های اکشنی را که تاکنون در یک بازی واقعیت مجازی ندیده‌اید، برایتان فراهم می‌کند.

Digital Chumps / امتیاز: 80

مرد آهنی و تونی استارک ماجراهای پیچیده و پر از هرج و مرجی را با خود به همراه دارند. واقعیت مجازی واسطه‌ای است که کمی از پیچیدگی بازی می‌کاهد. در اینجا Iron Man VR سعی در کنترل دو جهان دارد و ترکیبی از سرعت بی‌نظیر و ظرافت‌های بازی را برایتان به همراه دارد. این محصول یک نمایش مطمئن و قانع‌کننده از Iron Man است؛ هرچند که از نظر بودجه و سخت‌افزار کمی محدود است.

LevelUp / امتیاز: 70

این بازی مارول ترکیب بین یک بازی و یک تجربه VR است. برخی از مکانیک‌های آن بسیار راضی کننده هستند، اما نمی‌تواند ماجراجویی را که طرفداران این شخصیت انتظار داشتند، ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *