مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی را بشناسید

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی

این روزها با توجه به اهمیت یادگیری زبان انگلیسی ، روش های مختلفی برای آموزش آن ارائه شده است. در این وجود تعداد پرشمار اپلیکیشن‌‌هایی که برای آموختن زبان‌های جدید به کار می‌آیند، انتخاب بهترین گزینه را به امری دشوار تبدیل کرده است. از این رو در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی بپردازیم.

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی

Doulingo

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی اپلیکیشن Doulingo است که نزدیک به ۱۰ میلیون کاربر فقط در پلتفرم اندروید دارد و تعداد کاربران این برنامه به‌طور کلی به رقم ۳۰۰ میلیون نفر می‌رسد! این اپلیکیشن درواقع یک برنامه‌ی گسترده آموزش زبان است و افراد می‌توانند با کمک آن به آموزش بیش از ۳۵ زبان دسترسی داشته باشند. برنامه‌ی آموزش زبان دولینگو به کاربر کمک می‌کند مهارت‌های گفتار (Speaking)، خواندن و درک مفاهیم (Reading)، شنیداری (Listening) و نگارش (Writing) را با تمرین‌های مختلف تقویت کند تا ساختار لغوی و دستوری لازم برای برقراری ارتباط به‌زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری ایجاد شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی لپ تاپ گیمینگ JiangXing X15 ؛ اولین لپ تاپ گیمینگ کالرفول

 Learn Languages with Memrise

این اپلیکیشن 45 میلیون کاربر فعال دارد. این برنامه تدریس زبان را با کمک ویدئو انجام می‌دهد و افرادی که به زبان مسلط هستند ازطریق ویدئو به سایر زبان‌آموزان تازه وارد، آموزش خواهند داد. درواقع، اپلیکشن آموزش زبان Memrise با یاری افراد بومی در یک منطقه و به‌صورت عملی زبان را آموزش می‌دهد.

اپلیکیشن آموزش زبان Memrise رویکرد تدریس زبان Direct Method را برای آموزش زبان استفاده می‌کند. در این روش زبان‌آموزها به‌طور مستقیم در شرایط زبان هدف قرار دارند و مفاهیم فقط به‌وسیله‌ی زبان هدف توضیح و تفسیر خواهند شد.

Hello English: Learn English

این برنامه تاکنون در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در بین اپلیکیشن‌های منتخب گوگل قرار گرفته و در سال ۲۰۱۷ عنوان بهترین اپلیکیشن هندی را از آن خود کرده است. این برنامه دارای ۴۷۵ درس تعاملی برای آموزش زبان است که موضوع‌های مختلفی را در دستور زبان انگلیسی، لغات و… پوشش می‌دهد. یکی از مهم‌ترین نقاط قوت اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Hello English امکان آموزش آفلاین و بدون نیاز به اینترنت است. این برنامه همچنین، برای آموزش مهارت‌های خواندن، ترجمه، املای کلمه‌ها، دستورزبان و لغات با استفاده از بازی‌های تعاملی، نتیجه‌ی مؤثری در آموزش کودکان خواهد داشت.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور ۰x80070057 در ویندوز

Rosetta Stone: Learn Languages

یکی از اولین نرم افزار های آموزش زبان که حالا در قالب اپلیکیشن در پلتفرم‌های اندروید و آ‌ی‌او‌اس نیز دردسترس قرار گرفته است. به‌باور توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن، همه‌ی افراد توانایی یادگیری زبان را دارند؛ اما این مسئله حاصل تلاش زیاد است و چیزی نیست که در یک شب اتفاق بیفتد. این اپلیکیشن در بین بهترین اپلیکیشن‌های آموزشی گوگل بوده و در سال ۲۰۱۹ توسط PCMag نیز در فهرست برترین‌ها قرار گرفته است. علاوه‌براین، جایزه Tabby Awards را نیز در سال ۲۰۱۹ از آن خود کرد و در جشنواره‌ی بهترین اپلیکیشن‌های موبایل سال ۲۰۱۹ برنده‌ی طراحی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *